بهزیستی و آموزش و پرورش کیش تفاهم نامه همکاری امضا کردند


بهزیستی و آموزش و پرورش کیش تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کیش - ایرنا - اداره بهزیستی و آموزش و پرورش جزیره کیش در راستای اجرای برنامه های پیشگیرانه تفاهم نامه 2 جانبه امضا کردند.

به گزارش ایرنا، تفاهم نامه همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش کیش با حضور ۲ طرف همکاری روز شنبه به امضا رسید و دانش آموزان و اولیا مدارس جزیره جامعه هدف آن هستند.

این تفاهم نامه در راستای افزایش و بهبود کیفیت و ایمنی و خدمات مراقبت های جامعه و یکپارچه سلامت و اقدام مبتنی بر یافته های علمی با اولویت خدمات ارتقای سلامت و پیشگیری بین اجرا می شود.

همکاری و مشارکت در زمینه اجرای برنامه های پیشگیرانه دفتر پیشگیری و اورژانس اجتماعی، همکاری و استفاده از ظرفیت های موجود ۲ طرف قرارداد در راستای ارتقای سطح سلامت روانی و اجتماعی دانش آموزان از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

کیش دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است.

در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با ۴۴ هزار نفر جمعیت و بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...