مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز کاشمر افتتاح شد


مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز کاشمر افتتاح شد

با حضور ویدئوکنفرانسی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛ مرکز نوآوری و شتاب دهی ترشیز شهرستان کاشمر افتتاح شد.

در جریان سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به استان خراسان رضوی، از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس مرکز نوآوری و شتاب دهی ترشیز شهرستان کاشمر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جریان سفر یک روزه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان خراسان رضوی که با همراهی مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی صورت گرفت، از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس مرکز نوآوری و شتاب دهی ترشیز شهرستان کاشمر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این مرکز با همکاری پارک علم و فناوری خراسان رضوی، از سال ۹۵ مجوز فعالیت خود را اخذ و زیرمجموعه مرکز آموزش عالی کاشمر قرار گرفت.

این مرکز پس از فعالیتی سه ساله با عقد تفاهم‌نامه حمایتی معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری در سال ۹۸، با در اختیار گرفتن فضایی با زیربنایی بالغ بر ۶۰۸ متر مربع و تجهیز آن در زمینه ارائه خدمات حمایتی و مشاوره‌ای، کمک به ایجاد و توسعه حرفه‌های جدید توسط کارآفرینان در قالب واحدهای نوپای فعال صاحب ایده در حوزه فناوری‌های پیشرفته و اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فناوری؛ زمینه حضور مؤثر و مستقل دانش آموختگان دانشگاه‌ها و ایده‌پردازان در صحنه توسعه اقتصادی و فناورانه در سطوح ملی و فراملی کشور را با حمایت سایر دستگاه‌ها فراهم کرده است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دمای هوای خراسان رضوی افزایش می‌یابد