زنجان آماده برگزاری انتخابات الکترونیک


زنجان آماده برگزاری انتخابات الکترونیک

طبق اعلام هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، انتخابات در استان زنجان به همراه 23 مرکز استان دیگر به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش همشهری آنلاین، خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان از برگزاری انتخابات الکترونیک در مرکز استان خبر داد و افزود: با آسیب‌شناسی‌هایی که در انتخابات دوره‌های قبل انجام شده است تدبیرهایی برای مراحل مختلف انتخابات اجرایی خواهد شد.

وی به افزایش پنج درصدی تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: ثبت نام در انتحابات شوراهای روستاها ۸.۷ درصد افزایش دارد با توجه به پیش بینی مشارکت حداکثری پروتکل های بهداشتی در شعبات اخذ رای بسته به شرایط کرونایی اجرا می شود و ممکن در برخی شهرها دستور بر دایر کردن شعبه اخذ رای در فضای باز یا محل های سرپوشیده بزرگ مانند سالن های ورزشی برای رعایت فاصله اجتماعی استاندارد باشد.

مرادی نافچی با اشاره با پروتکل بهداشتی ستادها در زمان تبلیغات اظهار کرد: طبق پروتکل‌های ابلاغی تعداد نفرات ستادها در شهرهای قرمز نباید بیش از ۱۵ نفر؛ شهرهای نارنجی بیش از ۲۰ نفر و شهرهای زرد نباید بیش از ۳۰ نفر باشد و در صورتی که کاندیداها در زمان انتخابات ریست جمهوری به استان سفر کنند، باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و در فضای باز تبلیغات کنند.

کد خبر 604965

منتخب امروز


ببینید | احمدی‌نژاد شرط گذاشت؛ فیلم تازه از نظر رئیس جمهور اسبق برای حضور در انتخابات /...