آغاز مطالعه فاز سوم واکسن برکت در 4 شهرستان از هفته آینده | 100 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند


آغاز مطالعه فاز سوم واکسن برکت در 4 شهرستان از هفته آینده | 100 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون واکسن ایرانی «کووایران برکت» گفت: مطالعه فاز سوم این واکسن در شهرستان‌های بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز از روز 20 خرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مظهری مدیراجرایی طرح واکسیناسیون واکسن ایرانی کووایران برکت اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای داوطلب شدن در فاز سوم مطالعه واکسن کووایران برکت ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار نفر از طریق اپلیکیشن آی‌گپ و مابقی از طریق شماره ۴۰۳۰ برای ثبت نام اقدام کرده اند، گفت: مطالعه واکسن در شهر تهران به پایان رسیده است و حتی ما مقداری بیشتر از سهمیه واکسن تهران، واکسن به داوطلبان تزریق کردیم.

مظهری با بیان اینکه ۲ هزار نفر نیز در شهرستان کرج مورد مطالعه قرار گرفتند که تزریق واکسن به این افراد نیز تمام شده است، گفت: در شهرستان‌های بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز نیز از روز ۲۰ خرداد روند واکسیناسیون برای مطالعه فاز سوم آغاز خواهد شد.

او با بیان این که تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این مرحله واکسن را تزریق کرده اند، گفت: تزریق دوم واکسن به داوطلبان دریافت‌کننده فاز سوم از ۲۳ خرداد آغاز می‌شود.

کد خبر 605474

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)