اتفاقات جام 2018 برای آلمان تکرار نمی شود


مت هوملس، مدافع باتجربه ژرمن ها تاکید کرد آلمان می تواند قهرمان جام ملت های اروپا بشود.

اتفاقات جام 2018 برای آلمان تکرار نمی شود
مت هوملس، مدافع باتجربه ژرمن ها تاکید کرد آلمان می تواند قهرمان جام ملت های اروپا بشود.

مت هوملس و توماس مولر، دو بازیکن باتجربه تیم ملی آلمان بعد از سه سال غیبت و اتفاقات بعد از جام جهانی 2018، دوباره توسط یوواخیم لوو به اردوی مانشافت دعوت شدند. مت هوملس امروز در مصاحبه ای مدعی شد هرگز مشکلی با یوواخیم لوو نداشته و البته از غیبت در اردوی تیم ملی آلمان ناراحت بوده است.

مت هوملس گفت: "در آن مقطع مشکل این بود ما که هنوز هم به صورت تیمی نه در تمرینات و نه در خود بازی، یکدیگر را پیدا نکرده بودیم. اما قطعا این روند در مقابل فرانسه برای ما اتفاق نخواهد افتاد و دیگر هرگز نباید انسجام تیمی را از دست بدهیم. صادقانه بگویم حس تیمی فعلی نسبت به آن زمان متفاوت است.

اتفاقات جام 2018 برای آلمان تکرار نمی شود

حالا همه می خواهند متحد شوند آماده هستند که خود را فدای تیم کنند. ما در مسیر درستی هستیم و می توانیم تا مراحل پایانی پیش برویم. ما می دانیم که از مهارت لازم برای قهرمانی در این مسابقات برخورداریم.

بازگشت به اردوی تیم ملی آلمان؟ من و یوواخیم لوو هرگز شخصا با یکدیگر مشکلی نداشتیم. البته دیدگاه ما از نظر ورزشی متفاوت بود که این موضوع در ورزش کاملا طبیعی است و همیشه نظرات متفاوتی وجود دارد. البته من ناراحت بودم، زیرا همیشه از بازی در ترکیب آلمان لذت می برم. ما چند ماه پیش برای اولین بار در مورد بازگشتم صحبت کردیم و از آن لحظه اول موضع من روشن بود؛ اگر لو بخواهد من باز می گردم."


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دمیکلیس در آستانه جدایی از ریورپلاته