وضعیت استانها در چهار روز مانده به خلق حماسه ای دیگر


وضعیت استانها در چهار روز مانده به خلق حماسه ای دیگر

استان‌ها - ایرنا - چهار روز تا خلق یک حماسه حضور دیگر از سوی مردم بزرگ ایران باقی مانده است و نامزدهای چهار انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در تکاپو برای پیروزی در این عرصه رقابت هستند.

به گزارش ایرنا، هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور انتخاباتی نیز در استان‌ها و شهرستان‌های کشور بیشتر می‌شود، هرچند که در این میان برخی نامزدها با عبور از مرزهای قانونی، اقداماتی خارج از چارچوب اعلام شده انجام می‌دهند.

ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۴ ساعت گذشته همایش‌ها و تجمع‌هایی را با حضور شخصیت‌های مختلف کشوری و استانی برگزار کردند و در تلاش هستند تا نظر مردم را با خود همراه و نامزد مورد حمایت خود را راهی پاستور کنند.

وضعیت استانها در چهار روز مانده به خلق حماسه ای دیگر

نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تبلیغات محیطی و مجازی خود را افزایش داده اند و در حال برنامه‌ریزی برای کسب کرسی‌های پارلمان‌های محلی هستند و در این میان تبلیغات پیامکی، فعالیت‌های مجازی و نشست‌های چهره به چهره را در دستور کار قرار داده‌اند؛ در کلان‌شهرها نیز تلاش نامزدها برای حضور لیست‌های انتخاباتی و رونمایی از لیست‌های گروه‌ها، ائتلاف‌ها و احزاب مختلف از رویدادهای این روزهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی است.

انتخابات ریاست جمهوری نیز با توجه به جایگاه و تاثیرگذاری آن مورد توجه بیشتر مردم است که خبرنگاران ایرنا در مراکز و دفاتر ایرنا در ۲۴ ساعت گذشته در گفت و گو با کارشناسان و صاحب‌نظران به تبیین نامزد اصلح پرداختند.

وضعیت استانها در چهار روز مانده به خلق حماسه ای دیگر

نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته در گفت و گوی تلویزیونی با مردم استان‌های مختلف، برنامه های راهبردی دولت خود را با توجه به ظرفیت های استان ها مورد توجه قرار دادند و تاکید کردند با اجرای برنامه های هر استان مشکلات پیش روی استانها و کشور حل خواهد شد. ۳۰ گفت و گو از نامزدهای ریاست جمهوری با شبکه‌های استانی روز گذشته روی خروجی استان‌های ایرنا قرار گرفت.

خبرنگاران ایرنا در سراسر کشور روز یکشنبه برنامه‌های ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری را به طور کامل پوشش و آن را روی خروجی ایرنا منتشر کردند که مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به سفر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی به زاهدان، سفر محسن مهرعلیزاده به مراغه و سخنرانی در جمع هواداران، همایش حامیان سید ابراهیم رئیسی در سالن شهید بهشتی مراغه با سخنرانی حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، افتتاح ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در یزد، سفر مسوول ستاد مرکزی جوانان سید ابراهیم رییسی به کرمانشاه، سفر حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس به اردستان و سخنرانی در یک همایش انتخاباتی، نشست اعضای ستاد مردمی سید ابراهیم رییسی در استان البرز، سفر رییس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان رئیسی به تبریز، دیدار رییس ستاد سید ابراهیم رییسی در استان های شرق کشور با علمای اهل سنت خراسان شمالی، نشست خبری منوچهر متکی در کرمان، سخنرانی دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در جمع هواداران رییسی در بابل، سفر مسوول ستاد مرکزی ایران توانمند سید ابراهیم رئیسی به چابهار، نشست خبری رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در فارس، سخنرانی مجازی سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با هواداران سید ابراهیم رییسی اشاره کرد.

وضعیت استانها در چهار روز مانده به خلق حماسه ای دیگر

همچنین گفت و گوهایی با رئیس ستاد محسن مهرعلیزاده در سمنان، اعضای ستاد محسن مهرعلیزاده در استان مرکزی، رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان البرز ، رییس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در گلستان، رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در زنجان روی خروجی ایرنا قرار گرفت.

اعتراض هیات نظارت بر انتخابات شوراهای لرستان به ردصلاحیت ۶۳ داوطلب تایید صلاحیت شده در هیات مرکزی، لغو سفر سید ابراهیم رییسی به اصفهان، لغو سفر قاضی زاده هاشمی به شیراز، لغو سفر سعید محمد برای شرکت در همایش هواداران رییسی در همدان از جمله حواشی انتخاباتی روز گذشته بود که واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی به دنبال داشت.

وضعیت استانها در چهار روز مانده به خلق حماسه ای دیگر

در عرصه تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری برخی بداخلاقی‌ها نیز در استان‌ها مختلف از سوی افراد ناشناخته شاهد بودیم که در این زمینه بنر تبلیغاتی برخی نامزدها در استان‌های مختلف پاره یا به آتش کشیده شد.

گفت و گوهایی پیرامون عملکرد صدا و سیما در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با محوریت اطلاعیه شورای اطلاع رسانی دولت از دیگر موضوعاتی بود که خبرنگاران ایرنا در استان‌ها به آن پرداختند و محتوای آنان روی خروجی ایرنا قرار گرفت.

گزارش جمع بندی گروه استانهای ایرنا از انتخابات نیز روز گذشته با عنوان "انتخابات ۱۴۰۰؛ گم شدن میراث فرهنگی و محیط زیست در هیاهوی مناظره‌ها" روی خروجی ایرنا منتشر شد که در این گزارش جمع‌بندی به اشاره‌ای به گزارش‌های تولید خبرنگاران ایرنا شده است؛ این گزارش سی و پنجمین گزارش جمع‌بندی گروه استان‌های ایرناست.

وضعیت استانها در چهار روز مانده به خلق حماسه ای دیگر

جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها از دیگر برنامه‌هایی بود که در برخی استان‌ها برگزار شد و خبرنگاران ایرنا نسبت به پوشش آن اقدام کردند.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

چهار انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری جمعه هفته جاری(۲۸ خردادماه) برگزار می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟