شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی در 28 خرداد توطئه دشمنان را ناکام گذاشت


شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی در 28 خرداد توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

اراک - ایرنا - عضو مجلس خبرگان شامگاه شنبه رهبری با صدور پیامی ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات گفت: شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی در 28 خرداد توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

آیت‌الله « محسن اراکی» در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: عظمت ملت غیور و بصیر ایران اسلامی، بار دیگر با ادای امانت و پاسداشت خون شهیدان سر افراز اسلام در حماسه‌ شورانگیز ۲۸ خردادماه جاری جلوه‌گر شد و مردم آگاخانه و مسئولانه تکلیف خود را به نظام اسلامی ادا کردند.

وی در این پیام ادامه داده‌است: این غیرت و بصیرت بر آمده از ایمان و وفاداری به آرمان‌های امام امت و انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید آن را قدر دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این پیام افزوده‌است: رشادت ملت حماسه ساز و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم استان مرکزی را که در ایام پر نور و سرور دهه کرامت فضای میهن پهناور را با حضور حماسی خویش عطرآگین ساختند، باید ستود.

آیت الله اراکی در این پیام عنوان کرده است: از همه دست اندرکاران می‌شود و باید از تلاش‌های شورای محترم نگهبان و وزارت کشور تقدیر کرد.

انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه جاری به صورت همزمان برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

63 میلیارد و 192 میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد