شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی در 28 خرداد توطئه دشمنان را ناکام گذاشت


شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی در 28 خرداد توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

اراک - ایرنا - عضو مجلس خبرگان شامگاه شنبه رهبری با صدور پیامی ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات گفت: شکوه و عظمت ملت ایران اسلامی در 28 خرداد توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

آیت‌الله « محسن اراکی» در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: عظمت ملت غیور و بصیر ایران اسلامی، بار دیگر با ادای امانت و پاسداشت خون شهیدان سر افراز اسلام در حماسه‌ شورانگیز ۲۸ خردادماه جاری جلوه‌گر شد و مردم آگاخانه و مسئولانه تکلیف خود را به نظام اسلامی ادا کردند.

وی در این پیام ادامه داده‌است: این غیرت و بصیرت بر آمده از ایمان و وفاداری به آرمان‌های امام امت و انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید آن را قدر دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این پیام افزوده‌است: رشادت ملت حماسه ساز و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم استان مرکزی را که در ایام پر نور و سرور دهه کرامت فضای میهن پهناور را با حضور حماسی خویش عطرآگین ساختند، باید ستود.

آیت الله اراکی در این پیام عنوان کرده است: از همه دست اندرکاران می‌شود و باید از تلاش‌های شورای محترم نگهبان و وزارت کشور تقدیر کرد.

انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه جاری به صورت همزمان برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فوتسال را خودمان کوچک کردیم/ رفتن روی «مُخ» حریف کار قشنگی نیست