پل اصلی تقاطع شهید همدانی افتتاح شد


پل اصلی تقاطع شهید همدانی افتتاح شد

با حضور مسئولین استان، پل اصلی تقاطع چند سطحی شهید همدانی توسط شهرداری همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ ظهر امروز پل اصلی تقاطع چندسطحی شهید سردار سرلشگر حسین همدانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان، نماینده مردم همدان، فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

شهردار همدان در مراسم افتتاحیه تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی با بیان اینکه در طول ۳۵ ماه خدمت سعی کردم چهره شهر تغییر کند اگرچه نواقصی نیز وجود دارد، گفت: توجه به مناطق محروم، احداث پارک ۲۵۰ هکتاری، پارک ۱۰۰ هکتاری، معبرگشایی، پیاده‌روسازی و توجه به سرمایه‌گذاری از اقدامات مهم شهرداری است.

عباس صوفی با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در شهر اجرا شده که یکی از مهمترین این پروژه‌ها تقاطع سردار شهید همدانی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه روند احداث این تقاطع با توجه به شرایط کرونا و تحریم به طول انجامید که از مردم بابت این تاخیر عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه به نامگذاری پل شهید قهاری تا میدان امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: رونمایی از سردار شهید حاجی‌بابایی، شهید شاخص سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

شهردار همدان از سرمایه‌گذاری شهرک توریستی ویلایی با سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد و افزود: سرمایه‌گذاری بر روی شرکت عصر طلایی نیز انجام شده است.

پل اصلی تقاطع شهید همدانی افتتاح شد

48

کد خبر 1528121

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خروجی سد کرخه به 2هزارو400 مترمکعب در ثانیه افزایش یافت