رئیس دادگستری پردیس: تضعیف دستگاه قضا به نفع هیچ‌کس نیست


رئیس دادگستری پردیس: تضعیف دستگاه قضا به نفع هیچ‌کس نیست

تهران- ایرنا- رئیس دادگستری شهرستان پردیس با بیان اینکه تضعیف دستگاه قضا به نفع هیچ‌کس نیست، گفت: همه ما باید تلاش کنیم که با تقویت این جایگاه با مفاسد برخورد کنیم.

به گزارش ایرنا، فریبرز عبدالمالکی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه پردیس به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع نمازگزاران گفت: وظیفه دستگاه قضایی نظارت بر حسن انجام کار در همه دستگاه‌های اجرایی است و برخورد با فساد و افراد مفسد، در درون و بیرون قوه، ما را به فرجام مطلوب می رساند.

وی با اشاره به عملکرد دادگستری شهرستان پردیس در سال گذشته توضیح داد: در سال گذشته تعداد پرونده های وارده ۱۷هزار و ۹۴۰ مورد بود و در همین سال ۱۸هزار و ۱۴۸پرونده نیز بررسی و مختومه اعلام شد.

عبدالمالکی ادامه داد: در شورای حل اختلاف نیز حدود ۱۱هزار پرونده وارده و ۱۱هزارو ۳۶۸ پرونده خروجی داشتیم.

وی افزود: پرونده های تشکیل شده در پزشکی قانونی در بخش معاینات بالینی سه هزار و ۱۳۹ پرونده و تعداد فعالیت‌های انجام شده در بخش معاینات بالینی ما پنج هزار و ۴۱۰ پرونده بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس گفت: در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس، تنها در سه‌ماهه‌ی نخست امسال بیش از هزار و ۴۰۰ پرونده منتهی به صدور سند شد و در اجرای اسناد رسمی نیز در همین مدت، ۹۰ پرونده در بحث وصول مطالبات داشتیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی