تنها بازیگر سریال فرندز که جایزه ای برای بازی در این سریال نبرد


سریال فرندز بدون سرآشپز عصبی و وسواسی،مونیکا گلر چه خواهد بود؟

تنها بازیگر، از شش بازیگر محبوب "فرندز" که جایزه ای برای بازی در این سریال نبرد

برای طرفداران فرندز،سریال کمدی ای که به مدت 10 فصل بین سالهای 1994 و 2004 پخش می شد، سخت است تصور نبود هریک از شش شخصیت اصلی، خصوصاً زنی که آپارتمان او مرکز همه داستانها بود. کورتنی کاکس، از مونیکا شخصیتی بامزه ساخته بود بطوری که باعث شد او نه تنها قابل تحمل باشد بلکه او را تبدیل به شخصیتی دوست داشتنی کرد.

تنها بازیگر سریال فرندز که جایزه ای برای بازی در این سریال نبرد

در عین حال کاک فقط یکی از شش ستاره ای بود که بخاطر بازی در این نمایش هرگز نامزد امی نشد. جنیفر آنیستون برای بازی در نقش هم اتاقی مونیکا ، ریچلگرین ، پنج بار نامزد شد و حتی در سال 2002 نیز برنده جایزه شد. لیزا کودرو نیز در سال 1998 جایزه و پنج نامزدی دیگر را طی سالهای گذشته به خانه برده است.مت لبلانک از سال 2002 تا 2004 سه بار متوالی کاندید شد؛ در همین حال ، متیو پری در سال 2002 نامزد شد، و دیوید شویمر در سال 1995 موفق به کسب جایزه شد.


زمانیکه این سه ستاره زن در نمایش چهارشنبه SiriusXM ظاهر شدند ، کاکس گفت که متوجه این بی اعتنایی شده و همیشه مرا آزار داده است."آه،قطعا، وقتی هر یک از اعضای بازیگر به غیر از من نامزد می شدند، احساساتم جریحه دار می شد. این یک خودخواهی نبود، من برای همه آنها خوشحال بودم اما چرا من نباید نامزد بشوم؟"

کاکس سرانجام در سال 2010 در طنز بعدی که بازی کرد به رسمیت شناخته شد.او گفت: "و تنها چیزی که باعث شد احساس خوبی داشته باشم،زیرا همه آنها برنده شده اند و افتخارات زیادی کسب کرده اند - من برای Cougar Town کاندید گلدن گلوب شدم"و می خواهم بگویم:" چه کسی اهمیت می دهد؟اما برای من خیلی مهم بود و بنظر میرسد توانست کمی از آن آسیب را کم کند"

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی