آمریکا و کشورهای اروپایی از اقدامات تروریست‌ها سود می‌برند


آمریکا و کشورهای اروپایی از اقدامات تروریست‌ها سود می‌برند

تهران - ایرنا - ستاد حقوق بشر قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران ایران در واکنش به چهلمین سالگرد ترور شهید بهشتی و دهها تن از مسؤولان کشورمان توسط منافقین کوردل در توییتی تصریح کرد که آمریکا و کشورهای اروپایی از اقدامات تروریست‌ها سود می‌برند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، ستاد حقوق بشر ایران با انتشار توییتی در خصوص ترور دهها تن از مسوولان کشورمان در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: «در حالی چهلمین سالگرد حمله تروریستی سازمان فرقه‌گرای منافقین به حزب جمهوری و شهادت ده ها تن از مسوولان کشور و منتخبان ملت را پشت سر گذاشتیم که این حملات تروریستی به روش‌های مختلف ادامه دارد. مزدوری صدام دیکتاتور و ترور ده‌هاهزار شهروند ایرانی و عراقی تنها نمونه‌ای از آنها است.»

آمریکا و کشورهای اروپایی از اقدامات تروریست‌ها سود می‌برند

در ادامه توییت ستاد حقوق حقوق بشر آمده است: «آمریکا و آن دسته از دولت‌های اروپایی که به جای مجازات به این تروریست‌ها پاداش تابعیت ، شهروندی، مراکز استقرار، اسلحه، اطلاعات .... داده و عملا به بی کیفرمانی کمک می‌کنند یا خود تروریست‌اند و یا از اقدام تروریستی آنها سود می برند!»

هفتم تیر سالگرد انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران مظلوم ایشان است که اعضای وابسته به گروهک تروریستی منافقین وحشیانه آنها را به شهادت رساندند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...