برخورد جدی با مفسدان و متخلفان مطالبه جدی مردم از مسوولان قضایی است


برخورد جدی با مفسدان و متخلفان مطالبه جدی مردم از مسوولان قضایی است

قزوین- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: برخورد جدی با مفسدان ، زمین خواران و متخلفان مطالبه جدی مردم از مسوولان قضایی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، افزود: در مبارزه با فساد باید بدون ملاحظه و تبعیض بود.

وی نمازگران قزوینی را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با تبریک انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضاییه افزود: سازش‌ناپذیری با مفسدان و مبارزه با رانت خواران از جمله ویژگی بارز ایشان است.
وی با بیان ابنکه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای تجربه طولانی خدمت در سنگر برقراری عدل و کارنامه‌ درخشان در مبارزه‌ قاطعانه با فساد دارد، اظهار داشت، این امر موجب دلگرمی و امید دوستداران انقلاب نسبت به آینده دستگاه قضایی و نگرانی مفسدان در جامعه خواهد شد.
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: رییس جدید قوه قضائیه در برخورد با مفسدین داخل حکومت، قوه قضائیه، قوه مجریه و دستگاه‌های دیگر برخورد سخت‌تر و شدیدتری خواهد داشت .
آیت الله عابدینی با تاکید بر اینکه نخستین اقدام مبارزه با فساد در دستگاه قضایی است، گفت: کوتاه کردن دست مدیران و مسوولانی که دست طمع به بیت المال دارند دومین اقدام است که با دولت هماهنگ کوتاه خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از اقدامات آیت الله رئیسی در قوه قضائیه افزود: طی چند سال اخیر، قاطعیت دستگاه قضایی در مقابله با مفسدان و رانتخواران، امیدهایی در دل مردم زنده کرده که امیدواریم این راه تداوم داشته باشد.
آیت الله عابدینی بابیان اینکه اقدامات اخیر قوه قضاییه سبب خرسندی و رضایت مردم از دستگاه قضایی شد،افزود: مردم انقلابی همچنان انتظار دارند این نوع برخورد با دیگر سرشاخه‌های مفاسد اقتصادی ادامه داشته باشد، و این امر موجب امید مردم و مأیوس شدن مفسدان می‌شود.
وی در ادامه به مناسبت های پیش رو بویژه کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۲۰ هزار نفر از جوانان قزوینی در کنکور سراسری شرکت دارند که سرمایه های عظیم انقلاب هستند و امیدواریم آینده درخشان داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جهاد تبیین به رویکرد محوری رسانه ها تبدیل شود