بودجه محرومیت زدایی استان قزوین امسال 10 برابر رشد داشته است


بودجه محرومیت زدایی استان قزوین امسال 10 برابر رشد داشته است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه محرومیت زدایی استان امسال با رشد 10 برابری از 30 به 300 میلیارد تومان افزایش یافته است.

فاطمه محمدبیگی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی ناحیه شهری مهرگان و محمدیه تصریح کرد: این در حالی است که اتفاقات خوبی سال گذشته در حوزه بودجه عمرانی استان از سوی دولت و مجلس صورت گرفت تا جایی که این بودجه از ۴۰۰ میلیارد به ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به افتتاح بوستان ۱۶ هزار متری بانوان مهرگان، اظهار داشت: این بوستان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار امروز به بهره برداری رسید و باید اذعان داشت امروز در سایه همکاری مسوولان اتفاقات خوبی در حوزه استحکام بخشی و تقویت بنیان خانواده در سطح کشور و استان صورت گرفته و ما باید با کنار گذاشتن هر نوع اختلاف و سلیقه، تمام تلاش خود را در رفع مشکلات مردم از جمله در موضوعات مربوط به خانواده به کار ببندیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز ما نتوانیم از هویت دختران جامعه خود دفاع و صیانت کنیم بدون شک باید در آینده پیگیر رسیدگی به آسیب های اجتماعی و اخلاقی پیش آمده باشیم که در آن صورت متحمل هزینه های بسیار بالاتری نیز خواهیم بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز باید برای امنیت روحی و روانی خانواده های خود سرمایه گذاری کنیم، تصریح کرد: بانوان ما در کنار مدیریت و رسیدگی به امور خانه، نیازمند مکان هایی امن برای استراحت و ورزش هستند و متولیان امر نیز باید به این خواسته ناچیز احترام گذاشته و با ایجاد پارک های مناسب زمینه تحقق این خواسته را فراهم کنند.

محمدبیگی ادامه داد: پروژه های عمرانی بهره برداری شده در محمدیه و مهرگان قزوین حاصل تلاش و پشتکار عوامل اجرایی استان بوده و امروز خوشحالیم که ناحیه شهری مهرگان به عنوان یکی از نواحی کم برخوردار استان در آینده نه چندان دور صاحب یک بیمارستان تخصصی ۱۰۰ تختخوابی خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


اولین همایش «اندیشه راقی» در قزوین برگزار می شود