صدای انفجار مهیب در تهران / در حال تکمیل


صدای انفجار مهیب در تهران / در حال تکمیل

خبرگزاری های ایران گزارش دادند دقایق اولیه بامداد شنبه 19 تیرماه صدای مهیبی در محدوده غرب تهران به گوش رسید. هنوز اخبار رسمی از علت این صدا گزارش نشده است. به گزارش فارس نیروهای پلیس و آتش‌نشانی بر اساس گزارش‌های دریافتی از مردم در حال بررسی محدوده پارک ملت هستند. این در حالی است که هیچ اثری از انفجار یا […]

صدای انفجار مهیب در تهران / در حال تکمیلصدای انفجار مهیب در تهران / در حال تکمیلتصویری از حوالی انفجار

خبرگزاری های ایران گزارش دادند دقایق اولیه بامداد شنبه ۱۹ تیرماه صدای مهیبی در محدوده غرب تهران به گوش رسید. هنوز اخبار رسمی از علت این صدا گزارش نشده است.

به گزارش فارس نیروهای پلیس و آتش‌نشانی بر اساس گزارش‌های دریافتی از مردم در حال بررسی محدوده پارک ملت هستند. این در حالی است که هیچ اثری از انفجار یا آتش‌سوزی در منطقه دیده نمی‌شود.

همچنین به گزارش صدا و سیما جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: دقایقی پیش گروه‌های آتش نشانی برای بررسی این موضوع به منطقه اعزام شدند. وی افزود تحقیقات اولیه نشان از حادثه خاصی نیست.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آنها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است.

ملکی با بیان این که اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند، گفت: دو ایستگاه به محل اعزام شده اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.

اما ایرنا در نخستین خبر خود در این ارتباط چنین نوشته است: نیروهای آتش نشانی در پی برخی گزارشان مبنی بر شنیده شدن صدایی مهیب در اطراف پارک ملت، به این محل اعزام شدند.

بامداد روز شنبه ۱۹ تیر، برخی رسانه ها از شنیدن شدن صدایی مهیب در اطراف پارک ملت خبر دادند.

پس از انتشار این خبر نیروهای آتش نشانی به پارک ملت اعزام و در مقابل این محل مستقر شدند.

هنوز دلیل مشخصی برای شنیده شدن این صدا به گوش نرسیده و نشانه ای از آتش سوزی و یا انفجار نیز در محل دیده نشده است.

علت این موضوع در درست بررسی است.

برخی منابع خبری از ترکیدگی لوله گاز در پارک ملت خبر می دهند و هم اکنون نیز نیروهای امدادی و انتظامی در مقابل پارک ملت حضور دارند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نگاهی به میز صبحانه مفصل و ناهارگونه بهرنگ علوی فرزین سریال هشت و نیم دقیقه+عکس