کتاب «مرا با خودت ببر» رونمایی می‌شود


کتاب «مرا با خودت ببر» رونمایی می‌شود

شفقنا- به مناسبت شهادت امام جوادالائمه(ع)، کتاب «مرا با خودت ببر» جدیدترین اثر به‌نشر رونمایی می‌شود. به گزارش شفقنا، مراسم رونمایی از کتاب «مرا با خودت ببر»، جدیدترین اثر به‌نشر با همکاری موسسه خیریه فرهنگی جوادالائمه(ع) امشب در شهر یزد برگزار می‌شود. حجت الاسلام مظفر سالاری، نویسنده اثر و سید احمد میرزاده، معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی در...

کتاب «مرا با خودت ببر» رونمایی می‌شودکتاب «مرا با خودت ببر» رونمایی می‌شود

شفقنا- به مناسبت شهادت امام جوادالائمه(ع)، کتاب «مرا با خودت ببر» جدیدترین اثر به‌نشر رونمایی می‌شود.

به گزارش شفقنا، مراسم رونمایی از کتاب «مرا با خودت ببر»، جدیدترین اثر به‌نشر با همکاری موسسه خیریه فرهنگی جوادالائمه(ع) امشب در شهر یزد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، نویسنده اثر و سید احمد میرزاده، معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی در این مراسم حضور دارند و سعید میرزایی نسب نیز در سوگ شهادت حضرت امام جوادالائمه(ع) سوگواری خواهد کرد.

کتاب«مرا با خودت ببر» رمانی با محوریت زندگی امام جوادالائمه(ع) است که به قلم مظفر سالاری نوشته شده است و در آن ضمن روایت داستان جذاب عاشقانه ابراهیم و دختری که در دمشق زندگی می کند، به مسائل زندگی امام جواد(ع)، امامت رسیدن حضرت در ۷ سالگی، دوران امامت حضرت امام جواد(ع) در زمان حکومت مأمون و معتصم، نحوه شهادت حضرت توسط ام الفضل همسر ایشان و مسائل سیاسی و اجتماعی فضای زندگی حضرت جواد الائمه(ع) برای مخاطب جوان پرداخته می شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس احساسی که بهنوش طباطبایی منتشر کرد/ خانم بازیگر هر روز جذاب تر از دیروز