بیماری وبا 325 نفر را از ابتدای سال جاری تاکنون در نیجریه کشته است


بیماری وبا 325 نفر را از ابتدای سال جاری تاکنون در نیجریه کشته است

شفقنا- خبرگزاری شینهوا به نقل از بیانیه مرکز ملی مبارزه با بیماری ها اعلام کرد: شیوع بیماری وبا در نیجریه باعث مرگ 325 نفر  در این کشور از ابتدای سال جاری تاکنون شده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی، در این بیانیه آمده است: با استناد به داده های اخیر این مرکز، همه فوتی ها در […]

بیماری وبا 325 نفر را از ابتدای سال جاری تاکنون در نیجریه کشته استبیماری وبا 325 نفر را از ابتدای سال جاری تاکنون در نیجریه کشته است

شفقنا- خبرگزاری شینهوا به نقل از بیانیه مرکز ملی مبارزه با بیماری ها اعلام کرد: شیوع بیماری وبا در نیجریه باعث مرگ ۳۲۵ نفر در این کشور از ابتدای سال جاری تاکنون شده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی، در این بیانیه آمده است: با استناد به داده های اخیر این مرکز، همه فوتی ها در ۱۵ استان از ۳۶ استان نیجریه و همچنین ابوجا پایتخت این کشور شناسایی شده است.

در این بیانیه همچنین یادآور شده است: در شش ماهه نخست سال جاری میلادی، ۱۴۳۴۳ مورد ابتلا به بیماری وبا در مناطق مذکور شناسایی شده که گروه سنی ۵ تا ۱۵ سال، ۲۷ درصد از کل مبتلایان را تشکیل می دهند.

این مرکز تاکید کرد: مقامات به تلاش های خود برای مبارزه با بیماری وبا که یکی از دلایل شیوع آن در نیجریه- همانند تعداد زیادی از کشورهای آفریقایی- محرومیت بخش زیادی از مردم این کشور از دستیابی پایدار به آب های آشامیدنی مناسب است، ادامه می دهند.

خبر را در آرتی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش