رنگ های پرطرفدار گل رز کدام اند و پشت هر رنگ و تعداد شاخه ها چه معانی نهفته است؟


رنگ های پرطرفدار گل رز کدام اند و پشت هر رنگ و تعداد شاخه ها چه معانی نهفته است؟

صحبت از گل رز و هدیه دادن آن که به میان می‌آید ناخودآگاه به یاد عشق و دوست داشتن خواهیم افتاد، به‌خصوص وقتی رز قرمز باشد. اما این همه آن چیزی نیست که می‌توانید از هدیه دادن گل رز به طرف مقابل خود انتظار داشته باشید، بلکه هر رنگ از این گل می‌تواند معنای متفاوتی را به طرف مقابل شما منتقل کند و در ورای رنگ خود حرفی را به زبان بی‌زبانی به او بگوید. بنابراین اگر قصد خرید گل رز یا خرید اینترنتی گل رز و هدیه دادن آن به طرف مقابل‌تان را دارید و می‌خواهید به زبان گل‌ها به طرف مقابل‌تان حرف دل‌تان را بگویید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب ضمن معرفی رنگ‌های پرطرفدار گل رز و معانی نهفته شده در هر رنگ، معنایی که در پشت تعداد شاخه هایی که قرار است هدیه بدهید را نیز برای شما خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

رنگ های پرطرفدار گل رز کدام اند و پشت هر رنگ و تعداد شاخه ها چه معانی نهفته است؟

رنگ‌های پرطرفدار گل رز و معانی آن‌ها

گل رز بیش از 12 رنگ مختلف دارد و در همه حال هدیه‌ای بی‌نظیر و بسیار جذاب است. بین رنگ‌های مختلف این گل زیبا 9 رنگی که در ادامه آورده‌ایم جز رنگ‌های پرطرفدار این گل هستند و هر کدام می‌توانند در مناسبت‌های مختلف به‌عنوان یک هدیه عالی درنظر گرفته شوند.

قبل از معرفی رنگ های پرطرفدار گل رز گفتنی است که اگر بعد از آشنایی با رنگ‌های پرطرفدار گل رز و معانی آن‌ها قصد خرید گل رز دارید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید آنلاین گل رز از مراکز خرید آنلاین گل و گیاه مثل گُل‌سِتان خرید خود را انجام دهید، چراکه با خرید آنلاین در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی شده، سفارش شما با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب درب منزل خودتان یا کسی که قرار است هدیه دریافت کند، تحویل داده خواهد شد و از همه مهم‌تر در این روزهایی کرونایی خطر ابتلا شما به این ویروس نیز کمتر خواهد شد.

رنگ های پرطرفدار گل رز کدام اند و پشت هر رنگ و تعداد شاخه ها چه معانی نهفته است؟

گل رز قرمز

رز قرمز نماد معروف و شناخته‌شده‌ای برای بیان جمله "دوستت دارم" است. این رنگ از گل رز به‌منظور بیان عشق واقعی، احساسات و تمایل شما به طرف مقابل‌تان کاربرد دارد. پس اگر می‌خواهید به شخصی ابراز علاقه کنید گل رز قرمز انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

گل رز سفید

رنگ سفید گل رز می‌تواند پاکی، معصومیت و جوانی را نشان دهد. رز سفید را می‌توان نمادی از شروعی تازه و عشق جاودانه دانست. بنابراین برای شروعی تازه این رنگ از گل رز انتخابی عالی برای شماست.

گل رز زرد

گل‌های رز زرد نشان‌دهنده شادی، دوستی و دلسوزی هستند. گل‌های رز زرد رنگ قادرند گرما، محبت، خوشحالی و لذت را انتقال دهند. البته که خوش‌شانسی و همراهی کردن هم جزو معانی دیگری است که می‌توان به گل رز زرد نسبت داد.

گل رز لب صورتی

این رنگ از رنگ های پرطرفدار گل رز مفاهیمی همچون فروتنی، قدردانی و صمیمیت را دربر دارد. گل رز لب صورتی برای بیان جمله "متشکرم" انتخاب بسیار مناسبی است. اگر بخواهید همدردی خود را با عزیزانتان نشان دهید رزهای لب صورتی انتخاب خوبی خواهند بود.

گل رز نارنجی

در بین رنگ های پرطرفدار گل رزهای نارنجی می‌توانند انرژی، شیفتگی و اشتیاق را بیان کنند. این گل‌ها انتخاب مناسبی برای مقابله با کمبود انرژی هستند به نحوی که چنانچه دسته‌ای از گل رزهای نارنجی را در خانه بگذارید شاهد انفجار انرژی خواهید بود!

گل رز صورتی

زنانگی، شیرینی و ظرافت جزو معانی گل‌های رز صورتی هستند. گل‌های رز صورتی پررنگ انتخاب خوبی برای انتقال تصدیق و قدردانی به‌شمار می‌روند. گل رزهای صورتی روشن نیز می‌توانند خوشبختی، شادی و لطافت را انتقال دهند.

رنگ های پرطرفدار گل رز کدام اند و پشت هر رنگ و تعداد شاخه ها چه معانی نهفته است؟

گل رز آبی

در میان رنگ های پرطرفدار، گل رز آبی بیان‌کننده رمز و راز و دست‌نیافتنی بودن است. گل رزهای آبی مناسب آن دسته از خانم‌هایی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای در انجام امورشان دارند.

گل رز سیاه

گل رزهای سیاه‌رنگ غنچه‌های مرموزی هستند که معانی بسیاری را انتقال می‌دهند. این گل‌ها با نشانه‌های آغاز یک دوران نو قادرند اطمینان را القا کرده و شجاعت و امیدواری را به‌ارمغان بیاورند.

گل رز چندرنگ

رزهای چندرنگ معانی متفاوتی از رزهای تک رنگ دارند. اگر می‌خواهید گل رزهای چندرنگ سفارش دهید باید بدانید این گل‌ها منحصربه‌فرد بوده و هدیه دادن آن‌ها راهکار جالبی برای انتقال پیام‌های شما خواهد بود. مثلا گل رز سفید و صورتی هدیه خوبی برای تشکر کردن از یک دوست است، در حالی که گل رز زرد رنگی که نوکش قرمز است به معنی عاشق شدن یا دوستی خواهد بود.

رنگ های پرطرفدار گل رز کدام اند و پشت هر رنگ و تعداد شاخه ها چه معانی نهفته است؟

معنی تعداد شاخه‌های گل رز

شاید کمی تعجب برانگیز باشد، اما جالب است بدانید علاوه بر رنگ، تعداد شاخه‌های گل رز که برای هدیه دادن خریداری می‌کنید نیز معانی مختلفی را در بر خواهد داشت؛ به‌طوری‌که:

۱ شاخه گل رز به مفهوم عشق در یک نگاه است. ۲ شاخه گل رز می‌تواند عشق دوطرفه را نشان دهد. ۳ شاخه از شاخه‌های گل رز را می‌توان دوست داشتن واقعی معنا کرد. ۶ شاخه گل رز می‌تواند نشان دهد که شما نسبت به فرد مقابل احساس تعلق خاطر دارید. ۱۰ شاخه گل رز به این مفهوم است که از نظر شما فرد مقابل‌تان یک شخص و شریک عاطفی تمام‌عیار به‌شمار می‌رود. ۱۵ شاخه گل رز انتخابی مناسب برای معذرت‌خواهی و ابراز پشیمانی است. ۲۰ شاخه گل رز می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که احترام و عشق شما نسبت به فرد مقابل متمایز و کامل است. ۲۵ شاخه گل رز برای تبریک گفتن هر اتفاق خوب و مثبتی در زندگی مثل تولد فرزند، ارتقای شغلی و... به کسی انتخابی عالی است. و بیش از ۵۰ شاخه گل رز نیز به معنی دست‌ودلباز بودن در عشق است.

دنیای گل‌ها به‌خصوص گل رز دنیای جالبی است و دیدید که جزبه‌جز آن می‌تواند معنای خاص خود را داشته باشد. به‌نظر شما مواردی که گفته شد تا چه حد درست هستند؟ اگر شما هم درباره رنگ‌های مختلف و پرطرفدار گل رز و معانی نهفته شده در پشت هر رنگ و همچنین تعداد گلی که قرار است هدیه بدهید نظری دارید، از طریق بخش نظرات، نظر خود را با ما و سایر کابران نیز به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حضور السودانی در مراسم تشییع «شهید رئیسی» در تهران