تحقق یک مطالبه قدیمی با افتتاح بیمارستان 85تختخوابی مهدیشهر در روزهای آتی


تحقق یک مطالبه قدیمی با افتتاح بیمارستان 85تختخوابی مهدیشهر در روزهای آتی

بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر طی روزهای آتی با حضور احتمالی وزیر بهداشت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این بیمارستان جدیدالتاسیس در حال تجهیز که در معیت دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام شد اظهار کرد: انتظار می‌رود این پروژه مهم درمانی هر چه سریع تر با هماهنگی دستگاه‌های مسوول و مرتبط، به بهره برداری رسیده و این خواسته به‌حق مردم شهرستان محقق شود.

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: این بیمارستان 85 تخت‌خوابی با توجه به تعهدات مدیر کل راه و شهرسازی استان به عنوان متولی اصلی ساخت و همچنین تجهیز این بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در چند روز آینده و پیش از اتمام کار دولت افتتاح می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان اضافه کرد: فرآیند تجهیز بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر با تلاش وزارت بهداشت به سرعت و در بازه زمانی خوبی انجام شد که جای قدردانی دارد.

دکتر گلرو ادامه داد: با وجود شیوع کرونا ویروس و درگیری حوزه سلامت با این ویروس منحوس، خوشبختانه این اشتغال، باعث نشده که حوزه سلامت از بهره برداری و راه اندازی پروژه های دردست احداث در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان غافل باشد.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز بیان کرد: بهره برداری از پروژه های عمرانی امری بسیار مهم است و برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم استان در حوزه سلامت، اتمام و بهره برداری با کیفیت و سریع از این پروژه ها در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی دستگاه‌های متولی در ساخت و راه‌اندازی این پروژه مهم، گفت: یکی از پروژه‌های اولویت‌دار این دانشگاه بیمارستان پانزده خرداد شهرستان مهدیشهر است که در مرحله پایانی تجهیز قرار دارد و به زودی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان با زیربنای 8600 متر مربع بنا شده است و ان شاء الله با اتمام تجهیز و بهره برداری از آن، مردم شهرستان مهدیشهر و شهرهای هم‌جوار، دیگر نیازی به مراجعه به مراکز بیمارستانی سمنان و دیگر شهرها ندارند.

دکتر دانائی با بیان اینکه علوم پزشکی سمنان به دنبال ارائه خدمات کیفی به شهروندان استان است تصریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت همواره در اولویت کاری دانشگاه بوده و کوشیدیم بسترهای لازم برای خدمات‌دهی بروز و کیفی به شهروندان همه مناطق تحت‌پوشش دانشگاه را فراهم کنیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

34واحد تولیدی استان سمنان گواهینامه حقوق مصرف کنندگان گرفتند