کشف 542 دستگاه استخراج ارز دیجیتال


کشف 542 دستگاه استخراج ارز دیجیتال

شفقنا- فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: تعداد 542 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد. به گزارش ایرنا، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک شرکت الکترونیکی در زنجان اقدام به استفاده غیر قانونی از دستگاه ماینر می کنند بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس […]

کشف 542 دستگاه استخراج ارز دیجیتالکشف 542 دستگاه استخراج ارز دیجیتال

شفقنا- فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: تعداد ۵۴۲ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک شرکت الکترونیکی در زنجان اقدام به استفاده غیر قانونی از دستگاه ماینر می کنند بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی، اظهار داشت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده شرکت برق زنجان به محل مورد شناسایی قرار گرفته عزیمت کردند و در بازرسی از این شرکت الکترونیکی این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه کارشناسان ذیربط ارزش این تعداد ماینر کشف و ضبط شده را ۱۰۰ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعلام کردند، افزود: در این رابطه سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی، تصریح کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق سامانه های ارتباطی ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

کشف قاچاق میلیاردی در زنجان

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، افزود: ماموران در راستای مبارزه با قاچاق کالا در حین کنترل خودرو های عبوری در مسیرهای ارتباطی زنجان – تبریز به یک دستگاه خودرو پژو روآ و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودروها تعداد چهار هزار و ۸۰۰ عدد قوطی انرژی زا و ۲۹۷ کیلو شکلات خارجی قاچاق کشف که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه در این رابطه پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

بیش از ۵۹ هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود، حین کنترل خودروهای عبوری در محور زنجان – بیجار به یک دستگاه پژو به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کرده و موفق به کشف بیش از ۵۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.

سرهنگ محمد معصومی راد، با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مقابله با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از عموم مردم انتظار می رود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

بیش از ۴۰ تن گندم قاچاق در سلطانیه کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از کشف و ضبط ۴۰ تن و ۹۳۰ کیلو گرم گندم قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: عوامل کلانتری و یگان امداد شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه به دو دستگاه کامیون مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ حسین اصانلو، افزود: برابر اعلام کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، ارزش این مقدار گندم قاچاق بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه نیز ۲ نفر دستگیر و

پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی از عموم مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت هرچه بهتر و بیشتر جامعه یاری کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسیر قدم به قدم ترید ارزهای دیجیتال + معرفی بهترین برنامه‌های ترید