احضار 3 افسر ارتش عراق در پی ادای سلام نظامی هنگام پخش سرود ملی ترکیه در کرکوک


احضار 3 افسر ارتش عراق در پی ادای سلام نظامی هنگام پخش سرود ملی ترکیه در کرکوک

شفقنا- اسکای نیوز مدعی شد: وزارت کشور عراق سه افسر ارتش این کشور را پس  از ادای احترام نظامی به سرود ملی ترکیه طی مراسمی که در 14 ژوئیه گذشته در کرکوک به یاد قربانیان ترکمن و با حضور سفیر آنکارا برگزار شد، احضار کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی، یک منبع امنیتی عراقی […]

احضار 3 افسر ارتش عراق در پی ادای سلام نظامی هنگام پخش سرود ملی ترکیه در کرکوکاحضار 3 افسر ارتش عراق در پی ادای سلام نظامی هنگام پخش سرود ملی ترکیه در کرکوک

شفقنا- اسکای نیوز مدعی شد: وزارت کشور عراق سه افسر ارتش این کشور را پس از ادای احترام نظامی به سرود ملی ترکیه طی مراسمی که در ۱۴ ژوئیه گذشته در کرکوک به یاد قربانیان ترکمن و با حضور سفیر آنکارا برگزار شد، احضار کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی، یک منبع امنیتی عراقی گفت: عثمان الغانمی وزیر کشور دستور احضار سه افسری را صادر کرده است که هنگام پخش سرود ملی ترکیه در کرکوک سلام نظامی داده بودند.

براساس گفته این منبع، سه افسر مذکور به دلیل مخالفت با قوانین و چارچوب ها احضار شده اند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به اسکای نیوز گفت: مقامات سیاسی ترکمن به منظور جلوگیری از مجازات این افسران پادرمیانی کرده اند و هنوز قضیه در دست بررسی است.

خبر را در اسکای نیوز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال ابجد مخصوص 9 خرداد