اوله گونار سولسشر: منچستریونایتد با جذب کردن سانچو و واران جاه طلبی خودش را نشان داد


واران به عنوان دومین خرید بزرگ تابستانی شیاطین سرخ، طی روزهای آتی...
واران به عنوان دومین خرید بزرگ تابستانی شیاطین سرخ، طی روزهای آتی قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد...

اوله گونار سولسشر پس از پیوستن جیدون سانچو و رافائل واران به منچستریونایتد، از حمایت مدیران باشگاه از خودش راضی است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، به فاصله دو هفته و نیم تا شروع فصل جدید، سولسشر از فعالیت باشگاهش در بازار نقل و انتقالات و تفاوتی که نسبت به فصول قبل محسوس است، رضایت دارد.

همان طور که قبلا گفتم، هر سرمربی ترجیح می دهد قراردادها هر چه سریع تر بسته شوند و امسال ما توانستیم این کار را انجام بدهیم. به نظرم دو مهره ای که ما جذب کردیم هم در کوتاه مدت برای فصل پیش رو و هم در بلند مدت، بسیار تاثیر گذار خواهند بود. رافائل در نقطه اوج بازی خود به عنوان یک مدافع میانی به سر می برد. او همسن هری (مگوایر) است، یک سال از اریک (بایی) بزرگ تر است و چند سال هم از ویکتور (لیندلوف) بزرگ تر است؛ بنابراین من گروه فوق العاده ای از مدافعان میانی را در اختیار دارم.

سولسشر افزود:

در مورد جیدون هم با توجه به مهاجمان جوانی که در اختیار داریم، وضعیت هیجان انگیز است. وقتی این دو بازیکن را به این سرعت در این پنجره به خدمت گرفتیم، من سرمربی نمی توانم انتظار حمایت بیشتری را داشته باشم. ما در گذشته در اواخر پنجره تقلا می کردیم ولی می توانم بگویم که در جایگاه خوبی قرار داریم.

سرمربی منچستریونایتد به طور مشخص در مورد انتقال واران ادامه داد:

طبیعتا از این که توانستیم با رئال مادرید به توافق برسیم خیلی خوشحالم. امیدوارم تست پزشکی را هم بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذارد. او یک قهرمان ثابت شده است؛ بازیکنی که سال های سال دنبالش بودیم. می دانم که سر الکس (فرگوسن) به جذب او خیلی خیلی نزدیک شده بود و خلاصه ما توانستیم در طرف دیگر دوران حرفه ای واران، او را جذب کنیم. او در طول دوران حرفه ای خودش اول از همه ثابت کرده که چه انسان خوب و حرفه ای است و تمامی افتخارات را تصاحب کرده است. من از جذب این دو بازیکن رضایت بالایی دارم.

سولسشر در تکمیل گفته هایش اضافه کرد:

باشگاه با جذب یکی از جذاب ترین مهاجمان جوان دنیای فوتبال و همچنین یکی از برجسته ترین مدافعان میانی جهان و یکی از پر افتخارترین آن ها، جاه طلبی اش را نشان داد. در حضور واران، قطعا می توانیم به سبک های متفاوتی بازی کنیم. می توانم این را تصور کنم. بی صبرانه منتظر اضافه شدن او به تیم هستم. امیدوارم هر چه سریع تر روند انتقال به پایان برسد.