امام‌جمعه یزد: تولید و اشتغال، محور حرکت دولت جدید باشد


امام‌جمعه یزد: تولید و اشتغال، محور حرکت دولت جدید باشد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تولید و اشتغال با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بهره‌گیری از تجربه گذشتگان باید محور حرکت رییس‌جمهوری منتخب و دولت جدید آینده قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به دیدار اخیر رییس‌ جمهوری و دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید فرمایشات معظم‌له، فصل‌الخطاب همه مردم و مسوولان برای برون‌رفت از مشکلات و تداوم عزت و اقتدار کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رمز و راز موفقیت در نظام اسلامی بر پایه توکل و توسل به حضرت حق و ائمه اطهار (ع) و اخلاص و عمل دینی و انقلابی تعریف می‌شود ادامه داد: مسوولان باید تمامی امور خود را با اخلاص و ایمان برای حل مشکلات انجام دهند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: اگر در تمامی کارهایی که توسط مسوولان و دولتمردان صورت می‌گیرد ایمان و اخلاص با استفاده از نیروهای مومن، جوان و انقلابی پیگیری شود بدون شک دارای ثمرات ارزشمند برای کشور است .

ناصری گفت: تربیت نیروی انسانی مجرب و انقلابی و بهره‌گیری درست و کامل از تمامی ظرفیت‌های داخلی برای تولید و اشتغال باید در عمل محور اهداف و حرکت مسوولان و دولت آینده قرار گیرد.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: در برجام، آمریکا به رغم تمامی وعده‌های خود بر خلاف آن عمل کرد و شاهد افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای گسترده بودیم و این روحیه توسط جبهه استکبار علیه کشور ما ادامه دارد.

ناصری خاطرنشان کرد: دلبستگی به قول‌های دروغین آمریکا و اروپا هیچ فایده‌ای به حال مردم و کشور ندارد و باید مردم و مسوولان با همدلی برای ساختن کشوری مقتدر بیش از گذشته تلاش کنند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: رییس‌جمهوری منتخب و دولت آینده باید از تجریه دولت مستقر برای رسیدن به اهداف انقلابی و برون‌رفت از مشکلات بر اساس مصالح نظام و انقلاب و خدمت به مردم استفاده کند.

ناصری به اهمیت روز مباهله و بزرگداشت آن همانند روز غدیرخم و دهه امامت و ولایت اشاره کرد و پاسداشت مناسبت‌های مهم قمری و شمسی را توسط همگان و جوانان خواستار شد.

قبل از خطبه‌های نمازجمعه این هفته، سرهنگ غلامحسین دشتی از کارشناسان سیاسی و عضو منتخب شورای اسلامی شهر یزد به اهمیت اقامه نمازجمعه در نظام اسلامی و نقش آن در جامعه در ابعاد مختلف اشاره کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حال 132 بیمار کرونایی یزد وخیم است