نماینده ارومیه نایب قهرمان بسکتبال سه نفره بانوان منطقه پنج کشور شد


ارومیه- ایرنا- رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بسکتبال سه...
ارومیه- ایرنا- رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بسکتبال سه نفره منطقه پنج کشور در بخش بانوان به میزبانی تبریز با نایب قهرمانی بیرثانیه ارومیه به پایان رسید.

اسماعیل نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار پایانی مسابقات، تیم "بیرثانیه ارومیه" در مقابل "آکادمی نمونه تبریز" با نتیجه ۱۷ بر ۵ شکست خورد و نایب قهرمان رقابت‌ها شد.

وی گفت: تیم "پاپیون ارومیه" دیگر نماینده استان نیز در دور دوم با شکست مقابل "شمس تبریز" از راه‌یابی به نیمه‌نهایی بازماند.

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این رقابت‌ها دو تیم بیرثانیه و پاپیون ارومیه به‌عنوان نمایندگان استان حضور داشتند.

نوری گفت: در مرحله مقدماتی، تیم "بیرثانیه" در این رقابت‌ها بترتیب ۱۴ بر ۸ "شمس تبریز" و ۱۲ بر ۲ "ستارگان سرعین" را شکست داد و تیم "پاپیون" ابتدا ۱۱ بر ۴ "مهر آذربایجان" را برد و برابر تیم‌های "تلاش زنجان" و "آکادمی نمونه" شکست خورد.

مسابقات بسکتبال سه نفره منطقه پنج کشور در بخش بانوان به میزبانی تبریز با حضور تیم‌های بیرثانیه ارومیه، ستارگان سرعین و شمس تبریز در گروه یک و پاپیون ارومیه، تلاش زنجان، آکادمی نمونه تبریز و مهر آذربایجان در گروه دوم برگزار شد.

تیم بیرثانیه در این مسابقات با ترکیب نیز خطایی، مهسا محمدزاده، سمانه بهمنی و مهسا قویدل و سرپرستی سونیا فتح‌الله زاده و تیم پاپیون با ترکیب مهسا پویا، حنانه بشیرگنجی، روژین علیپور و سارینا اسدی و سرپرستی آسیه مشهور در این رقابت‌ها حضور یافتند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید