صدرنشینی فیلم Jungle Cruise در باکس آفیس خانگی


صدرنشینی فیلم Jungle Cruise در باکس آفیس خانگی

فیلم Jungle Cruise در نخستین هفته از اکران توانست فروش خانگی خود را به 64.2 میلیون دلار رسانده و در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد. فروش 90 میلیون دلاری فیلم Jungle Cruise در روزهای اول فیلم «گشت و گذار در جنگل» موفق شده تا در هفته اول اکران، صدر جدول باکس آفیس خانگی را […] نوشته صدرنشینی فیلم Jungle Cruise در باکس آفیس خانگی اولین بار در کلیک....

فروش 90 میلیون دلاری فیلم Jungle Cruise در روزهای اول

فیلم «گشت و گذار در جنگل» موفق شده تا در هفته اول اکران، صدر جدول باکس آفیس خانگی را به خود اختصاص دهد. فیلم‌های Old، Space Jam: New Legacy و Black Widow نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

فیلم فانتزی-کمدی دیزنی تا کنون بیش از 90 میلیون دلار فروش کرده است: 34.2 میلیون در سینمای آمریکا، 30 میلیون در سرویس دیزنی پلاس و 27.6 میلیون دلار در باکس آفیس بین‌المللی. جالب آنکه بودجه ساخت فیلم نیز نسبتا زیاد و برابر 200 میلیون دلار بوده است.

داستان درباره سه مسافر به نام‌های فرانک (دوین جانسون)، لیلی (امیلی بلانت) و مک گرگور (جک وایتهال) است که مأموریت یافته‌اند در قلب جنگل‌های آمازون، به دنبال یک درخت جادویی با قدرت شفابخشی بگردند؛ البته اگر دشمنان و حیوانات عجیب و غریب این اجازه را به آن‌ها بدهند.

فیلم Jungle Cruiseیک فیلم جذاب و خنده‌دار با تم تابستانی است و فضای آن تا حد زیادی ما را به یاد پارک‌های تفریحی دیزنی می‌اندازد.

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، گشت و گذار در جنگل نیز مانند «کروئلا» و «بیوه سیاه» هم در سینماها اکران شد و هم در سرویس پخش دیزنی پلاس. باید دید این فیلم قادر خواهد بود در هفته‌های آتی، رکوردهای بیشتری را به نام خود ثبت کرده و در صدر باکس آفیس خانگی باقی بماند یا خیر.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نوا لانچر 7 با تغییرات عمده در قالب نسخه بتا منتشر شد