20 کپسول اکسیژن از محل نیات واقفان هرمزگان به 2 بیمارستان داده شد


20 کپسول اکسیژن از محل نیات واقفان هرمزگان به 2 بیمارستان داده شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: 20 کپسول اکسیژن از محل نیت واقفان به 2 بیمارستان شهید محمدی و بیمارستان کودکان بندرعباس داده شد.

حجت‌الاسلام‌ حسین مهدیان روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و تعداد بستری شدگان در بیمارستان‌های هرمزگان این کپسول‌های اکسیژن به قیمت ۵۰۰ میلیون ریال از محل نیات واقفان بندرعباس تهیه و برای رفع نیاز بیماران داده شد.

وی ادامه داد: هر کدام این کپسول‌های اهدایی ۱۰ لیتر ظرفیت دارند که در طول درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرند و با تهیه این کپسول‌ها می‌توان در کاهش مشکل بیماران بستری بر روی تخت‌های بیمارستانی و رسیدگی بیشتر به آنان کمک کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان یادآور شد: این اداره‌کل از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حوزه کمک‌رسانی و همراهی با مردم در مقابله با این ویروس فعال است و ما تمام توان مجموعه بر مسائل اجتماعی متمرکز شده تا بتوان دردهایی که این بیماری در حوزه‌های مختلف به جامعه وارد کرده را التیام بخشید.

وی افزود:‌اجرای رزمایش مواسات و همدلی و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در بقاع متبرکه، توزیع ماسک رایگان، ضدعفونی بقاع متبرکه از جمله این فعالیت‌هاست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نخستین جشنواره بین المللی نی انبان در جزیره کیش