همکاری مسئولان یزدی با سرمایه گذاران مثال زدنی است


همکاری مسئولان یزدی با سرمایه گذاران مثال زدنی است

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات کشور گفت: همکاری مسئولان یزدی با سرمایه گذاران مثال زدنی است و در یزد مسوولان همراه با صنعت گران و تولید کنندگان گام بر می‌دارند.

«امیرحسین نادری» سه شنبه شب در نشست با استاندار و مدیران شرکت کابلهای مخابراتی شهید قندی، افزود: در استان یزد صنایع بسیار رشد کردند که به دلیل رفتار مسئولان استان با سرمایه گذاران و صنعت گران است و ای کاش بقیه نقاط کشور نیز مثل یزدی ها بودند چرا که سرمایه گذاران را باید عزیز داشته و کمک کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که با همکاری مسئولان استان توانستیم امید را در دل بیش از ۳۰۰ کارگر شرکت شهید قندی کهدر صنعت کابل بی بدیل است، دوباره زنده کنیم .

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات اظهار کرد: به دلیل اینکه در این شرکت و در زمان خود سرمایه گذاری جدید صورت نگرفته و ملزومات آن تهیه نشده بود، در مقطعی دچار مشکل شدیم و در سرمایه در گردش با چالش مواجه و فعالیت شرکت تقریبا قفل شده بود.

نادری افزود: در ارزیابی که صورت گرفت در گام اول بخشی از موارد تامین و در مرحله دوم قطعات مورد نیاز خریداری شد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده، امیدواریم با سرعت شرکت شهید قندی به دوران طلایی خود برگردد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات کشور گفت: این شرکت در حوزه سرمایه گذاری معادن و صنایع معدنی فعال است و سهامدار عمده شهید قندی، چادرملو، ارفع و سرمد ابرکوه نیز است و به دنبال این هستیم که توسعه سرمایه گذاری در این شرکت ها داشته باشیم و مسئولان استان نیز درخواست داریم که در زمینه ایجاد چرخه جدید و همچنین مجوزهای معدنی همکاری بیشتری را داشته باشند.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد نیز در این نشست گفت: خوشنامی و برند خوب شهید قندی در حوزه مخابرات باید مورد توجه قرار گیرد و در زمینه ایجاد شهرکی برای صنایع پاک و فناوری های نوین سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: اگر درحوزه صنعت استان هر گونه سرمایه گذاری جدید صورت گیرد کاملا همراه هستیم و آمادگی خود را اعلام کردیم و انتظار داریم این آمادگی هرچه سریعتر مورد پیگیری قرار گیرد.

طالبی ادامه داد: حتی در استان یزد در حوزه های دارای مزیت و اولویت دار همچون صنایع نوین و پاک مجوزهایی بدون نام صادر و هرگونه سرمایه گذاری در صنایع بدون آلایندگی و نو در کمترین زمان ممکن قابلیت آغاز بکار را دارد.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از برخی صنایع و معادن استان در زمینه انجام تعهدات اجتماعی آن گونه که باید اقدامی نکرده اند گفت: خوشبختانه شهید قندی از فوتبال حمایت کرد و همین حمایت تا بخشی حمایت اجتماعی را برای شهید قندی به وجود آورد و درخواست داریم دیگر صنایع و معادن استان در زمینه تعهدات اجتماعی خود اقدامات بیشتری را داشته باشند.

طالبی افزود: هزینه ای که به عنوان مثال برای یک تیم فوتبال و در یک ماه انجام شده به اندازه کل مبلغی است که طی یکسال یکی از شرکت های معدنی در استان یزد داشته و این نشانه آن است که آن گونه که باید مشارکت در طرح های مرتبط با مسوولیت اجتماعی برای صنایع و معادن استان تعریف نشده و انتظار همراهی را داریم.

«سیدمسعود عظیمی» معاون اقتصادی استاندار یزد نیز در این نشست گفت: در مقطعی امیدها در شهید قندی تمام شده بود و با دستور استاندار و فعالیت مدیریت جدید و کمک تیم اقتصادی استان مسائلی همچون مشکلات بانکی و کارگری برطرف و شهید قندی به سرعت بازار خود را تثبیت و روند شکوفایی و بالندگی را طی می کند.

«محمدرضا علمدار» مدیر کل سازمان صمت استان یزد هم گفت: استان یزد دومین استان معدنی و چهارمین استان صنعتی و بهشت سرمایه گذاری ایران است و تمام تیم استان جمع شده اند هر گونه حمایتی از سرمایه گذار داشته باشند و همدلی بسیار خوبی بین مسوولان ادارات سه قوه در استان یزد وجود دارد و استان یزد ۶ سال گذشته مقام اول کشور در معافیت های گمرکی را نیز دارد.

«محمد جواد عسکری» مدیر عامل شرکت کابل های شهید قندی یزد نیز اظهار کرد: مردم استان یزد به شهید قندی افتخار می کنند و بخش زیادی از مردم مرتبط با این شرکت بوده و هستند و خوشبختانه با اقدامات انجام شده در سال گذشته برنامه ریزی شرکت برای ۲۶۰ میلیارد تومان بود که در پایان سال بیش از ۴۳۶ میلیارد تومان محقق شد و این شرکت بیش از ۸۳ میلیارد تومان سود را تقدیم سهامداران خود کرد و امیدواریم در سال جاری درآمد ۷۰۰ میلیارد تومانی را به سهامداران خود تقدیم کنیم و قطعا پیگیر هستیم که سرمایه های شرکت در همین استان یزد و برای صنایع جدید و ایجاد چرخه تولید هزینه شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...