بازار روز بجنورد تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌گردد / نظارت بر فعالیت هیئت های مذهبی ضروری است


بازار روز بجنورد تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌گردد / نظارت بر فعالیت هیئت های مذهبی ضروری است

جلسه ستادی پیشگیری و مقابله با بحران کرونا صبح امروز(20 مرداد ماه) به ریاست فرماندار شهرستان بجنورد و با حضور معاون سیاسی فرماندار، رییس گروه سیاسی، معاون دادستان بجنورد، بخشدار مرکزی بجنورد، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان، نایب رییس اتاق اصناف، رییس آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسئولین اجرایی برگزار شد.

غلامرضا عوض زاده فرماندار بجنورد در این جلسه ضمن بررسی گزارشات توسط ادارات و نهادهای مسئول بر لزوم همکاری اصناف تاکید کرد.

وی همچنین نسبت به فعالیت و فک پلمب تالارهای مختلف اظهارکرد: با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد و در این خصوص پرونده های قضایی تشکیل شده است.

عوض زاده همچنین در ادامه گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نظارت بر فعالیت هیئت های مذهبی ضروری است‌ و مطابق مصوبات بایستی مراسمات مذهبی در این ایام در فضاهای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردند و نظارت ها باید بصورت مستمر توسط نهادهای مسئول صورت پذیرد.

وی همچنین در خصوص رعایت پروتکل ها بهداشتی و نقش دستگاه های اجرایی اظهار کرد: متاسفانه ساده نگاری نسبت به این ویروس در جامعه رخ داده است و رعایت پروتکل های بهداشتی تضعیف شده است و شاهد پیک جدید این ویروس هستیم و باید مدیر هر دستگاه اجرایی پاسخگو صنف و اتحادیه های زیرمجموعه خود باشد و رعایت هرچه بیشتر پروتکل ها مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مرکز استان با اشاره به فعالیت بازار روز بجنورد افزود: در دوره پیک جدید این ویروس فعالیت این بازارها به صورت موقت تعطیل می شود و مجوزی جهت فعالیت داده نخواهد شد.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نفرات برتر جودو نوجوانان خراسان شمالی مشخص شدند