شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان


شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان

شاید این یکی از سخت ترین تابستان ها برای کادر مدیریتی بارسلونا بود.

به نظر می رسد پس از جدایی مسی از بارسلونا مشکلات کادر مدیریتی این تیم تمامی ندارد و در فاصله 1 روز مانده به شروع لالیگا هنوز مشکلات قانونی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید وجود دارد.

به گزارش موندو دیپورتیوو، دیروز اعلام شد سران بارسلونا که چند روزیست درگیر مسائل و اتفاقات مربوط به جدایی لیونل مسی هستند، در شرایطی سخت قرار گرفته اند و با توجه به شرایط مالی حساس و پیچیده این باشگاه، هنوز موفق به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نشده است. در همین مورد امروز این منبع اعلام کرده است سران این تیم اعتقاد دارند که فردا می توانند قرارداد دیپای و گارسیا را ثبت کنند و این دو بازیکن می توانند برابر سوسیداد به میدان بروند.

شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان

از طرفی شنیده می شود امرسون چون به صورت قرضی از بارسا جدا شده و برگشته است می تواند برای این تیم به میدان برود. اما مشکلی که به شدت مدیران را گرفتار کرده است خروج سه بازیکن تیم یعنی پیانیچ، بریتویت و اومتیتی است، بازیکنانی که حاضر به جدایی و فسخ قرارداد نشدند و از طرفی به دلیل حقوق بالایشان کمتر تیمی حاضر است بر سر آن ها مذاکره کند. این در حالیست که در فاصله 2 روز مانده به شروع لالیگا، این سه بازیکن در لیست حقوق باشگاه هستند و تنها راه جدایی آن ها قرض دادن است. بارسلونا می داند که در نهایت باید این سه بازیکن را به صورت قرضی راهی تیم دیگری کند تا شرایط برای بازیکنان جدید مهیا شود.

در دفترهای مدیریتی بارسلونا شرایط خیلی راحت پیش نمی رود و در کنار فشار خروج مسی، شرایط ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیز پیچیده شده است و آن ها می دانند باید هر طور شده شرایط را برای حضور دیپای و گارسیا در دیدار برابر سوسیداد فراهم کنند تا پیش از این تحت فشار قرار نگیرند. تمامی این اتفاقات در حالیست که با توجه به مصدومیت سرخیو آگوئرو این باشگاه عجله ای برای ثبت قرارداد وی ندارد و می تواند تا 31 آگوست برای حل مشکلات وی اقدام کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم