ناگلزمان: پیش فصل آن طور که تصور می کردم پیش نرفت؛ نقل و انتقالات امسال باورنکردنی است


ناگلزمان: پیش فصل آن طور که تصور می کردم پیش نرفت؛ نقل و انتقالات امسال باورنکردنی است

یولیان ناگلزمان می گوید هدایت بایرن مونیخ حس خوبی دارد و بازیکنان این تیم بسیار جاه طلب...

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید بوندسلیگا مقابل مونشن گلادباخ حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. به گزارش طرفداری، یولیان ناگلزمان در این کنفرانس خبری گفت:

خوشحالم که همه چیز بالاخره شروع می شود. آماده سازی ما تحت شرایط خاصی انجام شد چون بسیاری از بازیکنان دیر به تمرینات اضافه شدند. امیدواریم که فردا شروع خوبی داشته باشیم. گلادباخ تیم و سرمربی بسیار خوبی دارد اما آن ها نیز چندین بازیکن ملی دارند و در بهترین فرم خود نخواهند بود. آن ها رقیب خوبی هستند اما در بوندسلیگا هیچ تیم راحتی وجود ندارد چون همه وقتی مقابل بایرن مونیخ قرار می گیرند، حتی از قبل نیز عملکرد بهتری دارند.

آلفونسو دیویس برگشته است و عالی کار می کند. او یکی از گزینه های حضور در ترکیب اصلی است اما احتمالاً هنوز برای 90 دقیقه بازی کردن آماده نیست. من می خواهم منتظر تمرین آخرمان که فردا برگزار می شود، باشم. این مهم است که با در نظر گرفتن هفته آینده، او بتواند دقایقی بازی کند. مصدومیت پاوار آزار دهنده است. او در پیش فصل خوب بود. او می تواند در خط دفاعی سه نفره و چهار نفره بازی کند. حال او چند هفته دور از میادین است و همه چیز به روند ریکاوری اش بستگی دارد. ما سار، زوله و استانیشیچ را داریم که می توانند به جای او بازی کنند. ناراحتی و غصه خوردن من بابت این اتفاق، کمکی به ما نمی کند.

زابیتسر؟

من او را خیلی خوب می شناسم و مدت زمان زیادی با او کار کرده ام. او بازیکن بسیار خوبی است. ما در مورد هیچ یک از شایعات نقل و انتقالاتی نظر نمی دهیم. ما حواسمان به نقل و انتقالات هست و این بخشی از کار سرمربی هاست. توجه ما به جایی است که شانس واقع بینانه ای برای پیشرفت تیم در آن وجود دارد.

سانه؟

او فرد بسیار خوبی است که می توانید ایده های خود را با او در میان بگذارید. او استعداد بسیار زیادی دارد. همه چیز در مورد نشان دادن کیفیت در زمین بازی است. او می تواند نقش مهمی در تیم ایفا کند. ما عملکردی عالی خواهیم داشت تا او را تنها بگذاریم (در رسانه ها) تا بتواند در استانداردهای خود عمل کند. ما بازیکنان فوق العاده ای داریم که از کار کردن با آن ها لذت می برید. من آن ها را از قبل می شناختم اما وقتی هر روز آن ها را تمرین می دهید، همه چیز فرق دارد. آن ها جاه طلب هستند و می خواهند همه چیز را ببرند. هیچ کسی نمی خواهد پس از دستاوردهایی که داشته استراحت کند.

شما نمی توانید 20 بازیکن تراز اول در تیم خود داشته باشید. به عنوان یک سرمربی، البته که شما می خواهید تا جایی که ممکن است چنین بازیکنانی در تیم خود داشته باشید اما باید تعادل را در تیم برقرار کنید. مصدومیت ها نیز بخشی از این قضیه هستند. ما نه تنها باید توجهمان به نقل و انتقالات باشد، بلکه همچنین باید مطمئن شویم که حواسمان به فشار کاری نیز هست.

نقل و انتقالات امسال؟

هر از گاهی وقتی به اتفاقاتی که در نقل و انتقالات هفته های اخیر رخ داده است نگاه می کنم، چشم های خود را فشار می دهم. من مطمئن نیستم که آن ها چگونه چنین کاری را انجام می دهند. یوفا قطعاً حواسش به این شرایط هست. ریسک عقب ماندن از بعضی از تیم ها وجود دارد. ما شخصیت اصلی فوتبال آلمان هستیم، برای بقیه باشگاه ها شرایط سخت تر هم هست. دلایل مختلفی برای آن وجود دارد؛ 1+50 و مسائل مالیاتی. ما حق پخش خوبی می گیریم اما در کشورهای دیگر، آن ها اجازه انجام کارهای دیگری هم دارند و باشگاه ها می توانند بیشتر خرج کنند.

بازگشت ریبری؟

فکر می کنم همه چیز در این مورد گفته شده است. او می خواهد برای حضور در باشگاهی جدید تناسب خود را حفظ کند، به همین دلیل است که اینجا تمرین می کند. او یک بازیکن فوق العاده شایسته است. من با او در بازی اساطیر صحبت کردم اما صحبت ما در مورد عقد قرارداد با او نبود. اولیور کان همه چیز را روشن کرده است.

سرمربی بایرن مونیخ بودن؟

حس بسیار خوبی دارد. از نظر نتایج، پیش فصل آن طور که تصور می کردم پیش نرفت اما بازیکنان ما هنوز در تعطیلات بودند. به جز این، تمرینات خوب پیش رفت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)