کیکه ستین: در فوتبال امروز انگیزه ای برای مربیگری ندارم؛ بارسلونا باید کل دستمزد من را پرداخت کند


کیکه ستین: در فوتبال امروز انگیزه ای برای مربیگری ندارم؛ بارسلونا باید کل دستمزد من را پرداخت کند

کیکه ستین گفتگوی مفصلی با مجله JotDown داشته است. بخش هایی از این مصاحبه را مرور می...

تقریبا یک سال از جدایی کیکه ستین از بارسلونا می گذرد و او تایید کرد علاقه اش برای مربیگری را از دست داده است.

ستین در مصاحبه با مجله JotDown گفت:

پس از بارسلونا، پیشنهادات زیادی داشتم. تصور نمی کنم سرمربی تیم دیگری شوم. کل انگیزه و علاقه ام برای مربیگری را از دست داده ام. فوتبالی که طی چند سال اخیر تجربه کردم، آن فوتبالی نبود که دوست دارم. سبک فوتبالی که من دوست دارم، کاملا متفاوت است. در این سبک فقط فوتبال بازی کردن اهمیت دارد. بنابراین فکر نمی کنم دوباره به عنوان سرمربی به فوتبال برگردم.

چیزهایی در رختکن بارسلونا دیدم که قبلا هرگز ندیده بودم. واقعا شوکه شدم. اتفاقاتی پیش می آید که کاملا از کنترل شما خارج است. رختکن بارسلونا هرگز خوشحال نبود. فقط این نبود بلکه جوی در آن رختکن وجود داشت که طی 40 سال حضورم در فوتبال ندیده بودم.

باخت 2-0 مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو دلیل عدم قهرمانی ما در لالیگا بود. 3 موقعیت تک به تک را از دست دادیم؛ سپس دو گل خوردیم و به هم ریختیم. لالیگا را از دست دادیم چون در کورس رقابت با رئال مادرید، داوران 6 پنالتی به آنها دادند. البته ما به دلیل نتایج و مشکلات تیم درحال سپری کردن دورانی وحشتناک بودیم. در این شرایط کاری از دست مربی ساخته نیست.

باشگاه بارها از من درخواست کرده که از گرفتن باقیمانده دستمزد خود منصرف شوم اما پاسخ من منفی بوده است. آنها باید طبق قرارداد به من دستمزد بدهند اما هنوز خبری نیست. اقدامات لازم را انجام داده ام و مطمئن هستم به زودی عدالت برقرار می شود. آرام هستم چون در نهایت باید پول من را بدهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟