فران تورس: هدفم پاس گل و گلزنی های بیشتر است


فران تورس: هدفم پاس گل و گلزنی های بیشتر است

بازیکن جوان منچسترسیتی در دومین فصل حضورش در این تیم می خواهد آمار گلزنی ها و پاس های گلش را بهتر...

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، فران تورس فصل گذشته با جدایی از والنسیا به منچسترسیتی رفت. این بازیکن که در حال حاضر 21 سال دارد، فصل گذشته خودش را به خوبی با فوتبال انگلیس وفق داد اما می گوید انتظار بیشتری از خودش دارد و می خواهد با گلزنی ها و پاس گل های بیشتر آمار خود و هم تیمی هایش را بهتر کند و جایگاهی ثابت در ترکیب سیتی به خودش اختصاص دهد. گفتگوی او با مارکا را در ادامه می خوانید:

هدف این فصلتان چیست؟ بیشتر در ترکیب ثابت سیتی به میدان بروید؟

هدفم ادامه دادن به روند رو به رشدم است. می خواهم در زمینه فردی آمار بهتری داشته باشم و در موفقیت های جمعی هم به تیم کمک کنم. از نظر تیمی بازیکنان خوبی داریم و به نظرم می توانیم در تمام جام هایی که در آن به میدان می رویم، همانند فصول گذشته مدعی باشیم.

آمارتان در منچسترسیتی خیلی خوب است. از چه لحاظ می خواهید پیشرفت کنید؟

هنوز خیلی جوان هستم و جای زیادی برای پیشرفت دارم. در فصل گذشته چیزهای زیادی یاد گرفتم و رشد زیادی داشتم چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر فیزیکی. حالا باید به تعداد گل ها و پاس گل هایم اضافه کنم.

رقابت شدیدی وجود خواهد داشت. فصل جذابی را پیش بینی می کنید؟

فصلی هیجان انگیز در پیش است. در لیگ برتر حریفانی بزرگ وجود دارند و همه می خواهند ما را شکست دهند چون مدافع عنوان قهرمانی هستیم اما هنوز معتقدم اگر در روزهای اوج مان باشیم، مدعی اصلی عنوان قهرمانی خواهیم بود.

به نظرتان لیگ برتر می تواند هنوز جذاب ترین لیگ دنیا باشد؟

بله. مطمئنا نزدیک ترین و جذاب ترین لیگ است. بازیکنان بزرگی در این لیگ توپ می زنند و جو فوق العاده ای در آن حاکم است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟