فریبرز محمود زاده ادعای مدافع استقلال را تکذیب کرد؛ دانشگر قراردادش را فسخ کرده و باید دوباره قرارداد ببندد


فریبرز محمود زاده ادعای مدافع استقلال را تکذیب کرد؛ دانشگر قراردادش را فسخ کرده و باید دوباره قرارداد ببندد

ساعاتی پیش وقتی محمد دانشگر شاکی از باشگاه استقلال خارج شد و برای فسخ قراردادش به سازمان لیگ رفت، طرفداری به...

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر امروز در مذاکره اولیه با مدیران استقلال به بن بست خورد و در ادامه رفتار های جنجالی خود با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد. بعد از انتشار این خبر فرهاد مجیدی با او تماس گرفت و از دانشگر خواست دوباره به باشگاه استقلال برگردد. مذاکره دوباره دانشگر و استقلال با پادرمیانی فرهاد مجیدی منجر به پشیمانی دانشگر از رفتار قبلی اش شد و این مدافع تصمیم گرفت در استقلال بماند اما به جای آن که در جمع خبرنگاران صادقانه اعلام کند قراردادش را فسخ کرده بود و با تماس فرهاد مجیدی از این کار پشیمان شده ادعا کرد اصلا فسخ قراردادی در کار نبوده و او به قرارداد قبلی خود با استقلال پایبند است.

همین ادعای کذب محمد دانشگر باعث شد خبر رسانه طرفداری مبنی بر فسخ قرارداد او، کذب به نظر برسد اما حالا فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌گو با ورزش سه اعلام کرده؛ محمد دانشگر، مدافع استقلال پیش از ظهر امروز در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد و در صورتی که بخواهد دوباره با استقلال همکاری داشته باشد، باید قرارداد جدیدی را ثبت کند. حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار این مدافع جدایی طلب است و فرهاد مجیدی پس از شنیدن خبر فسخ قرارداد یک‌طرفه این مدافع دوباره با او همکاری می‌کند یا خیر.

البته به نظر می رسد فرهاد مجیدی از فسخ یک طرفه قرارداد محمد دانشگر با خبر بوده باشد و با این بازیکن به توافق رسیده که قراردادی جدید با استقلال امضا کند و این وسط مشخص نیست چرا دانشگر در جمع خبرنگاران ماجرای فسخ قرارداد خود را انکار کرد؟

بیشتر بخوانید:

محمد دانشگر قراردادش را با استقلال فسخ کرد



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی