ایران قدرتمندانه به راه خود ادامه می‌دهد


ایران قدرتمندانه به راه خود ادامه می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: القائات دشمن در رابطه با عملکرد در ایران، سیاه‌نمایی است.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (دوم شهریورماه) در دیدار استاندار زنجان به مناسبت هفته دولت که در دفتر امام‌ جمعه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، با بیان اینکه با ارائه گزارش عملکرد دولت، یک نوع آگاهی و دل‌گرمی به مردم داده می‌شود، اظهار کرد: امروز هجمه دشمنان خیلی بیش از حد برای سیاه‌نمایی بوده و مقایسه‌های غلط و نادرست به خصوص نسل جوان که با فضای مجازی مانوس هستند و برخی از آنان اطلاعات دینی و تاریخی دقیقی ندارند، تحت القائات دشمن قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه قوه وهمیه انسان در همه افراد وجود دارد ولی وقتی یک مسئله بسیار تکرار شود، اثر تلقینی خود را بر موضوع می‌گذارد، افزود: به لطف خدا با توجه به شرایط جنگی و اقتصادی امروز بازهم پنجه در پنجه آمریکا ایستاده و در مقابل همه توطئه‌ها با سربلندی و اقتدار ایستاده‌ایم و در ابعاد مختلف نیز قدرتمند هستیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز اقتدار ایران در قلب آسیا برای همه مشخص بوده و تصمیم‌گیری‌های بزرگ و کلان بدون نظر ایران معمولاً باطل است، تصریح کرد: امروزه اقدامات خوبی در زمینه‌های توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری و نانو انجام شده است.

‌نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه ایران بود، به طوری که مدیران باید ریل‌گذاری می‌کردند اما شیوع بیماری کرونا تاثیراتی بر آن گذاشت با این حال اقدامات خوبی در حد توان انجام شده ولی نمی‌توان گفت هیچ نقصی وجود ندارد، گفت: با توجه به گفته مقام معظم رهبری باید وضعیت ایران پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی را با وضعیت چهل ساله انقلاب‌های بزرگی مانند فرانسه و روسیه مقایسه کرد، البته آنان شرایط موانع موجود در ایران را نداشتند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه باید نگاه کنیم در چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف در چه وضعیتی قرار داشتیم و اکنون در چه وضعیتی قرار داریم، اظهار کرد: برخی معتقدند ایران با حد مطلوب فاصله دارد اما سربلند بوده و اصول و شعارهای انقلاب اسلامی را حفظ کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه زندگی میدان امتحان بوده و آغاز و پایان زندگی به انتخاب ما نیست و فرصتی به نام عمر به انسان‌ها داده‌اند، افزود: مسئولیت‌ها میدان امتحان مهم و سنگینی بوده و آیندگان قضاوت خوبی خواهند داشت کما اینکه ما نیز در رابطه با اقدامات شایسته پیشینیان قضاوت‌هایی را داریم.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: چهار سال زمان و فرصت خوبی برای کار کردن است و همان‌طور که دوران جوانی گذرا است، مسئولیت نیز همیشگی نیست، بلکه عقل سلیم حکم می‌کند از فرصت حداکثر استفاده را داشته باشیم و وقتی توانایی اجرایی و قدرت نداریم نباید افسوس بخوریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی