پنج طرح در خواف خراسان رضوی به بهره برداری رسید


پنج طرح در خواف خراسان رضوی به بهره برداری رسید

گناباد- ایرنا- همزمان با نخستین روز هفته دولت پنج طرح عمرانی و خدماتی با هزینه 59 میلیارد و 700 میلیون ریال روز سه‌شنبه در شهرستان خواف استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

فرماندار خواف در این مراسم گفت: این طرح‌ها شامل ۲۲ واحد مسکن محرومان در بخش جلگه زوزن با هزینه ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و طرح‌های آبرسانی و عمران شهری شهر قاسم آباد به ترتیب با ۳۱ میلیارد ریال و ۴۴ میلیارد ریال است.

حسین سنجرانی افزود: ساخت مسکن محرومان از اولویت‌های کمیته امداد محسوب می شود که با همراهی خیران، بنیادهای نیکوکاری و منابع این نهاد در دست اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این واحدها، بازسازی و تعمیرات ۷۵ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی قاسم آباد خواف هم با اعتبار هشت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال آغاز شد.

فرماندار خواف گفت: همزمان با نخستین روز هفته دولت طرحهای عمران شهری شهر قاسم آباد شامل آسفالت و جدول گذاری معابر و استخر ذخیره آب به بهره برداری رسید.

وی بهره برداری از طرح لوله گذاری چاه حجت آباد شهر قاسم آباد را از دیگر طرحهای افتتاح شده در نخستین روز هفته دولت ذکر کرد.

سنجرانی افزود: طی هفته دولت ۶۳ طرح در بخش‌های عمرانی و خدماتی با هزینه ۵۲۰ میلیارد ریال در شهرستان خواف به بهره برداری می رسد.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اُمیکرون هنوز منجر به فوت کودکان نشده است/ احتمال آغاز روند نزولی کرونا در اسفند ماه