دو پروژه ورزشی در نکا افتتاح شد


دو پروژه ورزشی در نکا افتتاح شد

ساری- ایرنا- سالن ورزشی بازی های باستانی و زمین فوتبال ساحلی شهرستان نکا امروز سه شنبه با حضور فرماندار نکا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دو پروژه ورزشی در نکا با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان شامل سالن باستانی سردار شهید سلیمانی با اعتبار یک میلیارد تومان و زمین فوتبال ساحلی با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره برداری رسده است.

فرماندار نکا در حاشیه این مراسم با بزرگداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر افتتاح طرح های هفته دولت را گامی مهم برای خدمات رسانی به مردم عنوان کرد.

عبدالجواد توحیدی مقام به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از چهار دهه از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذشته و در طول این سالها شاهد کارنامه پرباری از دستاوردهای بی‌شماری هستیم که در تمامی دولت‌ها وجود داشته و در نهایت در سبد نظام محاسبه می شود.

وی اظهار کرد: نکا یکی از شهرستان های با ظرفیت در حوزه ورزش استان مازندران است، بهره برداری از این پروژه ها به ورزش شهرستان کمک می کند.

توحیدی مقدم افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در گسترش اخلاق و جوانمردی در جامعه بسیار مؤثر است و این فرهنگ موجب گرایش جوانان به سمت کارهای خیر و خداپسندانه می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکمیل بیمارستان ماهفروجک ساری شتاب می‌گیرد