لوئیز انریکه: صعودمان به جام جهانی به خودمان بستگی دارد؛ با انتقادها از اریک گارسیا موافق نیستم


لوئیز انریکه: صعودمان به جام جهانی به خودمان بستگی دارد؛ با انتقادها از اریک گارسیا موافق نیستم

لوئیز انریکه معتقد است که اکنون که اسپانیا با مشکلاتی مواجه است، هواداران باید از این تیم حمایت...

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل گرجستان حاضر شد و در مورد این دیدار و انتقادها نسبت به اریک گارسیا صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت گل، لوئیز انریکه در این کنفرانس خبری گفت:

فوتبال ورزش اشتباهات است، چه فردی و چه تیمی. برای باخت ما در یک دیدار، فقط یک دلیل وجود ندارد. در سال های اخیر کیفیت تیم ها بالا رفته است و پیروزی در تمام بازی ها، کار دشواری است. مقابل گرجستان، با مشکلات و سختی هایی مواجه خواهیم شد و دوباره اذیت می شویم. در خانه و با حضور هوادارانمان بازی می کنیم اما در بازی رفت، ما در آخرین دقیقه پیروز بازی شدیم. این که در ماه نوامبر در جایگاه نخست گروه باشیم، دست ما نیست اما این که به جام جهانی صعود کنیم یا خیر، دست خودمان است. اگر در این دو بازی پیروز شویم، به جام جهانی می رویم. اگر به دو رقابت اخیر نگاه کنیم، اسپانیا و ایتالیا تنها تیم هایی هستند که در بین چهار تیم برتر بوده اند. از ده جام جهانی اخیر، ما فقط یک جام جهانی را از دست داده ایم.

من کسی هستم که بیش از هر کس دیگری در این دنیا با تیمم وقت می گذرانم. ما از هواداران انتظار حمایت داریم، به خصوص وقتی که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم. من با انتقادها از اریک گارسیا موافق نیستم. او در شرایط فوق العاده ای قرار دارد. او در فصل گذشته بازی های زیادی انجام نداد اما به محض شروع فصل جدید در یورو، المپیک و برای باشگاهش بازی کرده است. مقابل بازیکنانی در چنین سطحی، شما همیشه اذیت می شوید. فقط اریک گارسیا نبود که اذیت شد، دیگر مدافع میانی نیز در چنین شرایطی اذیت می شود. من از عملکرد او راضی و خوشحالم.

چیزهایی هستند که باید بهبود داده شوند و البته چیزهای مثبتی نیز وجود دارند. تعادل و بالانس تیم باید بهبود پیدا کند. من در صحبت با بازیکنانم، تاکید خاصی روی گلزنی نداشته ام. ما بازی می کنیم تا در هر بازی با بیشترین گل ممکن پیروز شویم. با گزارشات و علاقه ای که شما نسبت به من دارید، من همیشه یک تیم خواهم داشت. من احمق نیستم، من می دانم که چه انتظاری از شما (مطبوعات) دارم و شما از من چه انتظاری دارید. در 365 روز سال، من حتی یک تماس هم از سوی خبرنگاران ندارم، رابطه ما عالی است. من این را دوست داریم و شما هم همین طور.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز