امام جمعه قشم: ایرنا مرجع صحت اخبار است


امام جمعه قشم: ایرنا مرجع صحت اخبار است

قشم- ایرنا- امام جمعه قشم گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی مورد اعتماد مردم و مرجع صحت اخبار است که این امر سرمایه و امتیازی قابل توجه برای این خبرگزاری است.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی روز یکشنبه در دیدار مسوول دفتر ایرنا قشم با وی افزود: ایرنا یک پایگاه است که هم مردم و هم دیگر مراجع به آن اعتماد دارند.

وی در ادامه ابراز کرد: امروز جامعه با مشکلات مختلفی روبروست که کرونا، تحریم و مشکلات اقتصادی از جمله آن است.

امام جمعه قشم تصریح کرد: برای رفع این مشکلات نیاز باید ابتدا آرامش، اتحاد و همدلی در جامعه حاکم شود که این امر باید توسط رسانه‌ها محقق شود.

وی افزود: خبرگزاری ها و به طور کلی رسانه‌ها می‌توانند با ترسیم نقشه راه باعث ایجاد آرامش در جامعه شوند و مطالبه‌گری صحیح را رواج دهند.

حاجبی ادامه داد: یکی از رسالت‌های رسانه‌ها به ویژه در قشم ایجاد و پیگیری مطالبه‌گری به حق از مسوولان مرکز نشین است.

وی اظهار کرد: فرهنگ بومی قشم از جمله نوع پوشش، آیین‌ها، اعتقادات و سایر خرده فرهنگ‌های این جزیره باید توسط رسانه‌ها به مردم معرفی شود.

امام جمعه قشم افزود: معرفی این خرده فرهنگ‌های بومی باعث احترام گردشگران به فرهنگ جزیره و رعایت آن می‌شود.

وی ادامه داد: رسانه ها باید به عنوان مراجع ناصح، امین و خیرخواه، مطالبات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم قشم را منعکس و برای تحقق آن مطالبه‌گری کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر/ مولوورک اومبائو کیست؟ زنی که از 10 سالگی هیچی نخورده است!