دعوت پنج ورزشکاران ترامپولین به تیم ملی و اخبار کوتاه کیش


دعوت پنج ورزشکاران ترامپولین به تیم ملی و اخبار کوتاه کیش

کیش - ایرنا - دعوت پج ورزشکار کیشوند به تیم ملی ترامپولین، تخصیص منابع مالی برای اجرای طرح های عمرانی و برگزاری آزمون ارتقا سطح کیفی ارایه خدمات مشاورین املاک از جمله اخبار کوتاه کیش است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، محمد سعید آبادی، آریا اخوان، امیر حسین ربیعی. سید امیر محمد میرشفیعی، آرتین اردین زاده پنج ورزشکار رشته ترامپولین این جزیره به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ترامپولین دعوت شدند.

مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی ترامپولین رده‌های مختلف سنی از امروز به مدت ۱۰ روز به صورت مجازی و آنلاین زیر نظر مربیان تیم ملی ژیمناستیک برگزار می‌شود.

ماهان باژرنگ مربی ژیمناستیک این جزیره نیز به عنوان مسوول شاخه ترامپولین و مربی تیم ملی نیز در اردو حضور دارد.

تخصیص منابع مالی برای اجرای طرح های عمرانی

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد کیش در راستای آگاهی بخشی به عموم جامعه از بخش نامه تخصیص اعتبار بودجه برای اجرای طرح های عمرانی کیش خبر داد.

مسعود نیک افروز گفت: تمام سازمان ، بهره ‎برداری بهینه از ظرفیت‎ها و منابع مالی منطقه در جهت تحقق حداکثری دست آوردهای هدف‎ گذاری شده در چارچوب برنامه راهبردی و طرح جامع است.

وی افزود: بر اساس سیاست‎ های کلی نظام بودجه ‎ریزی سازمان بر پایه بودجه ‎های سالانه است و نه سنواتی از این‎ رو به‌منظور رعایت انضباط بودجه‌ای، هزینه‌های عمرانی هر سال از محل منابع مالی تحقق یافته همان سال تامین اعتبار می شود.

برگزاری آزمون ارتقا سطح کیفی ارایه خدمات مشاورین املاک در کیش

آزمون بررسی صلاحیت فنی و تخصصی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت اقتصادی دفتر مشاور املاک در کیش با هدف ارتقا سطح کیفیت ارایه خدمات‌ با بهره‌گیری از دانش و تجربه روز دنیا، مدیریت ارتباط با مشتری، سرمایه های انسانی و حقوقی در این منطقه برگزار می شود.

شرایط نام نویسی در آزمون تخصصی دفاتر مشاور املاک شامل داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق دیپلم و یا دیپلم به ترتیب حداقل با هفت، ۱۰ و ۱۲ سال سابقه کار به عنوان مشاور در دفاتر املاک کیش با تایید موسسه اتحادیه مشاورین املاک این منطقه است.

ارایه اصل گواهی سابقه فعالیت صادر شده از موسسه اتحادیه مشاورین املاک کیش یا اصل پروانه کسب در شهرستان، اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت برای آقایان و دو قطعه عکس جدید تمام رخ با زمینه سفید الزامی است.

همچنین ارایه مدرک تحصیلی لیسانس با حداقل ۱۲ سال سابقه پروانه کسب مشاور املاک در هر منطقه از سرزمین اصلی که به تایید اداره صنعت، معدن و تجارت آن شهرستان رسیده باشد و حداقل ۲۷ سال تمام و دارای کارت پایان خدمت وظیفه عمومی، معافیت دایم و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای آقایان کمتر از ۵۰ سال سن از دیگر شرایط شرکت در این آزمون است.

گفتنی است متقاضیان واجد شرایط می توانند با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از شنبه ۲۷ شهریور تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۱ شهریور به دفتر مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش واقع در برج صدف،‌ طبقه چهارم واحد ۴۰۱ مراجعه کنند.

توسعه و بازسازی سالن‌های اسکواش کیش با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این مجموعه ورزشی یکی از بهترین سالن‌های کشور است که محل پرورش استعدادهای زیادی بوده و تا کنون اسکواش بازان بسیاری در جزیره کیش به عضویت تیم ملی کشور درآمدند اظهار داشت : تلاش شد تا روند توسعه و بازسازی سالن‌های اسکواش تسریع شده و این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال به زودی به اتمام می‌رسد.

عبدالنبی شرفی افزود: این مجموعه یکی از ظرفیت‌های گردشگری جزیره مرجانی کیش است که به پشتوانه امکانات مناسب، سالها میزبان برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی و اردوهای تیم‌های ورزشی کشور بوده و در حال حاضر با اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، برای بهسازی این مجموعه تلاش شده است تا امکانات ورزشی کیش، به روز رسانی شوند.

عملیات توسعه و بازسازی سالن‌های اسکواش شامل نوسازی سیستم برودت سالن ها؛ اجرای مجدد سازه فضایی سالن بانوان و پوشش کامل آن به مساحت ۴۰۰ مترمربع؛ بازسازی فضاهای اداری، رختکن‌ها، سرویس های بهداشتی و سایر مشاعات؛ تکمیل موتورخانه مرکزی و سیستم اتفای حریق؛ تعویض و نوسازی بیش از ۲۵۰ عدد صندلی سالن ها؛ نصب کفپوش های کورت بانوان و نصب و راه‌اندازی در برقی ورودی اصلی سالن بانوان؛ و در نهایت شروع عملیات محوطه سازی و سیستم روشنایی محوطه است.

مجموعه سالن های اسکواش کیش با مساحت بیش از ۲ هزار مترمربع، دارای پنج کورت استاندارد بین‌المللی، سالن بدنسازی، فضاهای اداری، رختکن و سرویسهای بهداشتی، امکانات برودتی، روشنایی، تجهیزات صوتی و ایمنی بوده و از ظرفیت ۴۵۰ صندلی در دو بخش بانوان و آقایان برخوردار است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟