مدیران کل حوزه مدیرعامل و حراست کیش منصوب شدند


مدیران کل حوزه مدیرعامل و حراست کیش منصوب شدند

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در احکامی جداگانه محمد ثاقب فرد را به عنوان سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل و زین العابدین نیکمرام را به عنوان سرپرست اداره کل حراست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در احکام های صادر شده از سوی جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ترتیب خطاب به محمد ثاقب فرد و زین العابدین نیکمرام آمده است:

بدینوسیله جنابعالی را که از تجارب ارزنده ای برخوردار هستید با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل بر می گزینم.

با تاکید بر اصل قراردادن روحیه تعاون و تعامل و دقت و سلامت، برای شما در ایفای نیکوی وظایف محوله از خدای بزرگ توفیقات روز افزون مسالت دارم

ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات جناب آقای فرامرز صحرایی بدین وسیله جنابعالی را که از سوابق ارزشمند و تجارب ارزنده در مناطق آزاد نیز برخوردارید به عنوان سرپرست اداره کل حراست سازمان برمی گزینم.

انتظار دارد با کمال دقت و شفافیت با بهره گیری از همکاری همه جانبه همه همکاران ساماندهی امور مربوط و بهینه سازی و ارتقاء سطح سلامت سازمانی در برنامه‌های شما قرار گیرد از خدای بزرگ برای جنابعالی در ایفای نیکوی وظایف محوله توفیقات روز افزون، مسئلت می نمایم.

روند جذب سرمایه گذاران در کیش الکترونیکی شد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش نیز در یک گفت و گوی خبری گفت: به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند پذیرش سرمایه گذاران توسط سامانه الکترونیکی http://invest.kish.ir راه اندازی شد.

معراج نادری فصیح اظهار داشت: تمام فرآیندهای سرمایه گذاری شامل ارایه درخواست و بررسی شرایط سرمایه گذاران از نظر امنیت‌های مالی تا صدور قراردادها به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور سرمایه گذاران انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون با ایجاد دسترسی مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش به سامانه http://invest.kish.ir فرآیند بررسی و جذب سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار می گیرد.

نادری فصیح با اشاره به این که سامانه جذب سرمایه گذاران از بخش قرارداد تا فرآیند پذیره نویسی ادامه دارد، افزود: پس از انعقاد قرارداد و بررسی نقشه های ارایه شده در شرکت شرکت عمران، آب و خدمات شهری، سرمایه گذار با پرداخت صورتحساب تلفن همراه و ارایه فیش واریزی پروانه آغاز به کار خود را دریافت می کند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که سامانه جذب سرمایه گذاران در بخش بازرگانی نیز در حال آماده سازی است، اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه صدور تمام مجوزها به صورت غیر حضوری انجام می شود.

وی گفت: ضمن این که این سامانه در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان فعال است اما قراردادها و پیشرفت کار به سامانه‌ای در حوزه معاونت عمرانی متصل می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


حلقه های گردشگری خلیج فارس از کیش تا جزیره هندورابی و بندرکنگ