امام جمعه کیش: مذهبی‌ها در امور تخصصی مقلد متخصصان هستند


امام جمعه کیش: مذهبی‌ها در امور تخصصی مقلد متخصصان هستند

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش با اشاره تعطیلی پنج ماهه نماز جمعه در این جزیره به علت شرایط قرمز کرونایی گفت: مذهبی های جزیره و در امور تخصصی خود را مقلد متخصصان می دانند و این تعطیلی نیز در این راستا انجام شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش با بیان اینکه در فروردین سال جاری نماز جمعه به علت شرایط کرونایی مجددا تعطیل شد اظهار داشت: ستاد برگزاری نماز جمعه با همکاری نمازگزاران جزیره اولین گروهی بودند که نسبت به تعطیلی فعالیت خود و پایبندی به دستورات ستاد مقابله با کرونا اقدام کردند.

وی اضافه کرد: شرایط کرونایی از آن موقع تا کنون اجازه برپایی نماز جماعت و نماز جمعه را نداده و نمازگزاران و مذهبی ها به منظور سهم آفرینی در ارتقای سطح سلامت جامعه و همچنین قطع گردش ویروس در جزیره با شورای و ستاد مقابله با کرونا همگام بودند.

امام جمعه کیش یادآور شد: اما اکنون که شاهد برگزاری دوباره نماز جمعه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پس از پنج ماه در جزیره هستیم انتظار می رود تمامی آحاد جامعه با فاصل گذاری اجتماعی و رعایت موازین بهداشتی مانع از اوج گیری مجدد این ویروس شوند.

آیت الله طالقانی و مدنی مصداق بارز یک روحانی کامل هستند

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به سالروز رحلت آیت الله طالقانی و شهادت شهید مدنی دومین شهید محراب اظهار داشت: این شخصیت ها گام های بزرگی در راستای شکل گیری انقلاب اسلامی برداشتند.

وی اضافه کرد: جذب نخبگان و روشنفکران ایرانی و همسو قرار دادن آنان با مسیر نهضت امام خمینی (ره)، نقش آفرینی در حفظ وحدت انقلابیون در روزهای اول انقلاب از جمله خدمات این عالمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماز جمعه این هفته جزیره کیش با حضور حداقلی نمازگزاران در مصلی این جزیره برگزار شد.




آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...