فرماندار قشم: ارتقاء کیفیت نان مطالبه جدی است


فرماندار قشم: ارتقاء کیفیت نان مطالبه جدی است

قشم- ایرنا- فرماندار قشم گفت: ارتقاء کیفیت نان در این شهرستان یک مطالبه جدی است که باید برای آن برنامه ریزی مدون وجود داشته باشد.

علیرضا نصری روز یکشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان قشم افزود: باید کاهش کیفیت نان بررسی، علت یابی و مشکلات موجود برطرف شود.

وی ادامه داد: در صورت استهلاک دستگاه‌ها و نیاز به نوسازی ماشین آلات ، باید پیگیری برای تخصیص تسهیلات مناسب به این صنف در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار قشم گفت: با توجه به خلا موجود در این شهرستان، اداره‌های غله و صنعت معدن و تجارت شهرستان قشم باید با کار میدانی مناطقی که نیاز به نانوایی هست را شناسایی و متقاضیان را بر اساس آن راهنمایی کنند.

وی ادامه داد: شناسایی نیازمندی‌های جدید شهرستان و هدایت نانوایی‌های جدید به نقاط مورد نیاز، هم به نفع متقاضی و هم به نفع ساکنان است.

نصری تصریح کرد: خلاها نباید مانع از تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در قشم شود و کارگروه باید با سیاست‌گذاری، شکاف‌های موجود در این حوزه را پوشش دهد.

وی افزود: همچنین باید فهرستی از نانوایی‌های تعطیل تهیه و برای آن‌ها اخطاریه صادر شود و در صورت ادامه تعطیلی، ضمن ابطال مجوز، سهمیه آرد یارانه‌ای آنان به دیگر نانوایی‌ها اختصاص یابد.

فرماندار قشم خاطرنشان کرد: بخشداری‌ها نیز نیازمندی‌های خود را به فرمانداری اعلام کنند تا در گروه مطرح و برای آن تصمیم‌گیری شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...