دستگاه‌های اجرایی برای سرعت بخشی واکسیناسیون همکاری کنند


دستگاه‌های اجرایی برای سرعت بخشی واکسیناسیون همکاری کنند

گناوه - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیلم استان بوشهر گفت: باتوجه به کاهش سن دریافت‌کنندگان واکسن کرونا و افزایش حجم مراجعه‌کنندگان برای تزریق لازم است دستگاه‌های اجرایی و نهادها برای بهبود خدمات و تسریع در روند واکسیناسیون همکاری بیشتری با این شبکه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، دکتر فرید ده بزرگی روز پنجشنبه در نشست با مسئول حوزه بسیج شهری، معاون هلال‌احمر و رئیس اورژانس این شهرستان افزود: ساعت کاری مرکز تجمیعی برای تسریع در روند واکسیناسیون و کاهش ازدحام جمعیت، از اول هفته آینده افزایش می‌یابد.

وی اظهارداشت: با افزایش ساعت کاری، تعداد نفرات بیشتری تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت و در همین راستا رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای انتقال سهمیه واکسن بیشتر به دیلم صورت گرفته است.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: با در نظر گرفتن جمعیت شهرستان، می‌توان با افزایش ساعت کاری و تعداد تیم‌های واکسیناسیون به صورت مطلوب افراد واجد شرایط را تحت پوشش قرار داد.

انتقام عزیززاده بیان کرد: برای تسریع واکسیناسیون از هفته جاری سه تیم در نوبت صبح و سه تیم در نوبت عصر فعالیت خواهند کرد و از این به بعد عصر روزهای پنجشنبه و جمعه نیز واکسیناسیون در مرکز تجمیعی انجام خواهد شد.

وی افزود: برای نوبت اول واکسن تا اطلاع ثانوی واکسن سینوفارم تزریق خواهد شد و از هفته آتی نوبت دوم واکسن برکت و آسترا زنکا فقط در روزهای زوج تزریق می‌شود.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم یادآور شد: سرعت در افزایش واکسینه شدن شهروندان، در این برهه زمانی حائز اهمیت است و از شنبه هفته آینده از ساعت هفت تا ۱۴ و در نوبت عصر ساعت ۱۶ تا ۲۱ در مرکز تجمیعی واکسیناسیون پذیرای گروه‌های سنی واجد شرایط خواهیم بود.
در این نشست شرکت کنندگان، آمادگی خود را برای همکاری بیشتر در تسریع روند واکسیناسیون اعلام کردند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.




تخصیص اعتبار به مناطق محروم شمال بوشهر/ بسیج امکانات برای محرومیت زدایی از روستاها