گرامیداشت یک قرن افتخار با مایباخ GLS ادیشن 100


وظیفه مرسدس-مایباخ ارتقای لوکس‌ترین محصولات برند مرسدس و سرآمد ساختن...
وظیفه مرسدس-مایباخ ارتقای لوکس‌ترین محصولات برند مرسدس و سرآمد ساختن آن‌ها در بخش‌هایی همچون تجهیزات، تکنولوژی و ظرافت می‌باشد. مایباخ تاریخچه‌ای غنی داشته و در حال گرامیداشت یک قرن تولید خودرو می‌باشد. مایباخ برای گرامیداشت این واقعه اقدام به معرفی خودروی سفارشی GLS ادیشن 100 کرده است. مایباخ همچنین دوقلوی GLS ادیشن 100 یعنی S … The post...

وظیفه مرسدس-مایباخ ارتقای لوکس‌ترین محصولات برند مرسدس و سرآمد ساختن آن‌ها در بخش‌هایی همچون تجهیزات، تکنولوژی و ظرافت می‌باشد. مایباخ تاریخچه‌ای غنی داشته و در حال گرامیداشت یک قرن تولید خودرو می‌باشد. مایباخ برای گرامیداشت این واقعه اقدام به معرفی خودروی سفارشی GLS ادیشن ۱۰۰ کرده است.

گرامیداشت یک قرن افتخار با مایباخ GLS ادیشن 100

مایباخ همچنین دوقلوی GLS ادیشن ۱۰۰ یعنی S کلاس ادیشن ۱۰۰ را نیز رونمایی کرده است. تنها ۱۰۰ دستگاه از هر یک از این خودروها تولید خواهد شد و هر دو دارای رنگ‌های مشابه نقره‌ای و آبی هستند. GLS دارای رینگ‌های فورج کاری شده منحصربه‌فرد بوده هرچند هر دو خودرو به نشان‌های ادیشن ۱۰۰ مزین شده‌اند. کابین دو خودرو نیز مشابه بوده و از چرم سفارشی در آن‌ها استفاده شده است. همچنین از متریال سرکوب کننده صدای بیشتر در ساختار این GLS سطح بالا سود برده شده است.

گرامیداشت یک قرن افتخار با مایباخ GLS ادیشن 100

آنچه که باعث تمایز این دو خودروی سفارشی از یکدیگر می‌شود نیروگاه آهنین آن‌هاست. S کلاس از پیشرانه ۱۲ سیلندر استفاده کرده درحالی‌که GLS ادیشن ۱۰۰ به نیروگاه ۸ سیلندر مجهز بوده و قدرت زیادی دارد. این پیشرانه خروجی ۵۵۷ اسبی تولید می‌کند که خیلی با قدرت ۶۱۲ اسب بخاری پیشرانه ۱۲ سیلندر S کلاس سدان تفاوت ندارد. GLS با ابعاد بزرگ و بدنه دو رنگ خود کاملاً جلب‌توجه می‌کند. روی ستون D این شاسی‌بلند نیز پلاک ادیشن ۱۰۰ خودنمایی می‌کند.

گرامیداشت یک قرن افتخار با مایباخ GLS ادیشن 100

مرسدس-مایباخ GLS 600 4Matic ادیشن ۱۰۰ از سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد. پیش‌فروش این خودرو از سه‌ماهه پایانی امسال شروع شده اما همان‌گونه که گفته شد تنها ۱۰۰ دستگاه از آن تولید می‌شود.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته