یک‌هزار بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت ملایر توزیع شد


یک‌هزار بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت ملایر توزیع شد

همدان- ایرنا- یک‌هزار بسته مهر تحصیلی همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید به ارزش 300 میلیون تومان از محل اجرای نیت واقف بزرگ ملایری شادوران سیف‌الدوله بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایرنا؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر روز پنجشنبه در آیین توزیع بسته‌های مهر تحصیلی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید یک‌هزار بسته نوشت‌افزار و کیف در قالب طرح "مهر تحصیلی" از محل عواید موقوفه شادروان سیف‌الدوله تهیه و بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

حجت الاسلام "ابوذر عباسی" افزود: برای هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه این تعداد بسته مهر تحصیلی از محل عواید موقوفه سیف‌الدوله و در راستای اجرای نیت واقف بزرگ ملایری هزینه شد.

وی با بیان اینکه بسته‌های مهر تحصیلی با هماهنگی انجام شده بین دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و سه منطقه آموزشی ملایر، جوکار و سامن توزیع خواهد شد، ادامه داد: علاوه بر این به دانش‌آموزان بازمانده از بسته‌های مهر تحصیلی، کمک هزینه تحصیلی داده می‌شود.

یک‌هزار بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت ملایر توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه هدف ما اجرای نیت واقف و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف است، بیان کرد: نیت شادوران سیف‌الدوله در زمینه درمان و آموزش است که در این راستا ماهیانه کمک‌هایی به بخش موقوفه بیمارستان امام حسین(ع) برای کمک به بیماران نیازمند پرداخت می‌شود و در حوزه آموزش نیز اجرای نیت واقف در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام عباسی گفت: در بخش دیگر از وقف، بیشترین تمرکز ما در حوزه سرمایه‌گذاری و تکمیل پروژه‌های عمرانی است تا بتوانیم در این راستا درآمدزایی و افزایش سرمایه موقوفات را داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر سه پروژه بزرگ همچون هایپرمارکت در مسکن مهر، جایگاه سوخت و بازار بزرگ مبلمان منبت در ورودی ملایر جنب استخر سیفیه را در دست اقدام داریم.

به گزارش ایرنا؛ ۶۳.۵ درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟