لزوم تسریع روند واکسیناسیون دانش آموزان در خوزستان


لزوم تسریع روند واکسیناسیون دانش آموزان در خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرورت تسریع اجرای واکسیناسیون دانش آموزان در استان گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در بازگشایی مدارس بسیار موثر بوده و باید هر چه سریع تر انجام شود.

به گزارش ایرنا کوروش مودت روز چهارشنبه در گفت و گو با سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز مقطع سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در خوزستان داریم که کار واکسیناسیون آنها در تمام شهرستان ها آغاز شده است.

وی افزود: واکسیناسیون به عنوان یک تکلیف برای روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس به شمار می رود که امیدواریم این موضوع را جدی گرفته و روند واکسیناسیون را سرعت ببخشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، کار واکسیناسیون در مدارس استان در حال انجام بوده و استقبال دانش آموزان نسبت به هفته قبل بهتر است.

وی افزود: با توجه به اینکه، اجرای واکسیناسیون یک راهکار اساسی در بازگشایی مدارس است از خانواده ها و به ویژه دانش آموزان تقاضا داریم هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

هم اکنون ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۶ شهرستان زرد و ۹ شهرستان آبی کرونایی هستند.

میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خوزستان بر حسب بازدیدهای میدانی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۵۷ درصد است که با مطلوب کشوری یعنی ۹۵ درصد فاصله دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی