دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با لینک مستقیم


دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با لینک مستقیم

گجت نیوز در این مطلب می‌توانید تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 را با لینک مستقیم دانلود کنید. این عکس های بک گراند از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برند. مدتی پیش شرکت مایکروسافت به طور رسمی سیستم عامل ویندوز 11 را عرضه کرد. این نسخه جدید از ویژگی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد، اما یکی از چیزهایی که... نوشته دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با...

در این مطلب می‌توانید تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز ۱۱ را با لینک مستقیم دانلود کنید. این عکس های بک گراند از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برند.

مدتی پیش شرکت مایکروسافت به طور رسمی سیستم عامل ویندوز ۱۱ را عرضه کرد. این نسخه جدید از ویژگی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد، اما یکی از چیزهایی که باعث شده به جذابیت بصری آن اضافه کند، تصاویر پس زمینه زیبا است. در ویندوز ۱۱ حداقل ۱۸ عکس پس زمینه جذاب وجود دارد که این تصاویر در استودیویی در بارسلونا آماده شده است. در این مطلب می‌توانید این عکس‌ها را با لینک مستقیم دانلود کنید.

تصاویر پس زمینه ویندوز ۱۱ کیفیت و وضوح بسیار بالایی دارند و از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ برخوردار هستند. بنابراین این عکس‌ها برای نمایشگرهای ۴K نیز بسیار مناسب خواهند بود. ۱۸ تصویری که درباره آن صحبت کردیم، شش تم متفاوت را به نمایش می‌گذارند و باعث شده‌اند ظاهر پس زمینه ویندوز از حالت یکنواخت خود دور شود. در ادامه، این عکس‌ها و تم‌های آنها را مشاهده می‌کنید:

معرفی تصاویر پس زمینه ویندوز ۱۱

تم روشن و تیره ویندوز – Windows Light and Dark Themes

دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با لینک مستقیم

تصویر پس زمینه پیش فرض ویندوز ۱۱، یک شی انتزاعی لایه لایه به رنگ آبی است که بسیار شبیه به یک گل بوده و به نظر می‌رسد بافت نرمی دارد. شما می‌توانید این عکس را در دو تم روشن و تیره با پس زمینه خاکستری یا سورمه‌ای تیره برای ویندوز خود انتخاب کنید.

درخشان – Glow

دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با لینک مستقیم

تم درخشان ویندوز ۱۱ شامل یک شی کروی درخشان است که شبیه به تصویر یک سیاره در فضا بوده و هاله‌های نور رنگارنگ، مانند آبی، قرمز، سبز و بنفش در اطراف آن را پوشانده است.

حرکت ضبط شده – Captured Motion

دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با لینک مستقیم

این تم از یک جلوه متحرک تشکیل شده که به نظر می‌رسد چیزی در تصویر وجود دارد، در حال حرکت بوده و در این حین از آن عکس گرفته شده است. در این تصویر یک شی انتزاعی را می‌بینیم که با ترکیب رنگی جذاب خود، ظاهر زیبایی را به وجود آورده است.

طلوع آفتاب – Sunrise

دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با لینک مستقیم

در بخش تم طلوع آفتاب، شما چهار تصویر باکیفیت را مشاهده می‌کنید که طلوع خورشید از پشت کوه‌ها و ترکیبی از یخ، سبزه‌ها، کوه‌ها و جنگل‌های همیشه سبز را به نمایش می‌گذارند. هر تصویر شامل یک قسمت از آب در نزدیکی مرکز عکس است که خورشید و بخش‌هایی از زمین اطراف آن را منعکس می‌کند.

جریان – Flow

دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با لینک مستقیم

در این تم نیز تصاویری شبیه به عکس‌های دسته اول (تم روشن و تیره) را مشاهده می‌کنید و یک شی انتزاعی به رنگ‌های آبی روشن، سبز روشن، صورتی و خاکستری در حالتی که به نظر می‌رسد در حال چرخش هستند به نمایش گذاشته شده است. این تصاویر پس زمینه نیز بسیار ساده، اما زیبا و چشم‌نواز هستند.

ساختن تم مورد نظر

دانلود تصاویر پس زمینه جذاب ویندوز 11 با لینک مستقیم

علاوه بر تم‌ها و تصاویری که به آنها اشاره کردیم، شما مانند سایر نسخه‌های ویندوز می‌توانید تم مورد نظر خود را بسازید. برای این کار باید به بخش تنظیمات رفته و سپس وارد بخش Personalization> Background شوید. در این بخش می‌توانید تصاویر پس زمینه دسکتاپ خود را از هر تصویری در رایانه خود تنظیم کنید و حتی می‌توانید آنها را با رنگ‌های برجسته ویندوز، حالت روشن و تیره و موارد دیگر به تم‌های سفارشی تبدیل کنید.

در نهایت می‌توانید از طریق لینک زیر، تصاویر پس زمینه ویندوز ۱۱ را با لینک مستقیم دانلود کنید.

لینک دانلود تصاویر بک گراند ویندوز ۱۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا