بیش از 10هزار و 500 زندانی ایران در رشته ورزش باستانی فعالیت می‌کنند


بیش از 10هزار و 500 زندانی ایران در رشته ورزش باستانی فعالیت می‌کنند

مشهد- ایرنا- رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: 10 هزار و 572 زندانی در سراسر زندانهای کشور مشغول فعالیت در رشته باستانی و کشتی پهلوانی هستند.

محمد مهدی حاج مهدی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان کشور در مشهد افزود: دوره مقدماتی مسابقات زورخانه ای زندانیان کشور با حضور ۶ هزار و ۶۰۰ زندانی در خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی از جمله سفارشات حجت الاسلام پناهیان به سازمان زندانهاست که اکنون به آن توصیه عمل شد.

رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: ورزش زورخانه ای و باستانی حتما می تواند ما را بیشتر کمک کند، تواضع و مدد گرفتن و ذکر دائم امام علی(ع) می تواند ما را کمک کند تا گود زورخانه، سکوی پرواز و پنجره رهایی برای همه مددجویان باشد.

حاج مهدی افزود: در طول زندگی باید یا از آموزگار و یا از روزگار یاد بگیریم و راه فراری از این آموزشها نیست البته باید در و دیوار و فضای زندان را به عنوان معلمان صادق زندانیان محسوب کرد.

وی ادامه داد: از این که برگزاری مسابقات در جوار مرقد حضرت رضا(ع) انجام می شود خوشحالیم و از ایشان مدد می گیریم که مشمول عنایت ویژه آن حضرت باشیم.

چهارمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان کشور یادبود شهید پهلوان ابراهیم هادی با حضور ۲۱۰ زندانی از ۲۸ استان کشور امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد آغاز شد و فردا نیز تیم های قهرمان مشخص می شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

134 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند