توسعه سواحل مکران با اولویت اجرای پروژه های پیشران هوشمندانه


توسعه سواحل مکران با اولویت اجرای پروژه های پیشران هوشمندانه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پس از اعلام طرح های سواحل مکران از سوی برخی از وزارتخانه‌ها پروژه هایی ارائه شده که موجب جهش موردنظر در توسعه مکران نخواهد شد و می بایست برای توسعه سواحل مکران پروژه های پیشران، هوشمندانه شناسایی و با در نظر گرفتن اعتبارات موردنیاز آن در قانون بودجه و تخصیص کامل آن، پروژه ها با اولویت...

به گزارش ایسنا- دکتر "ماندانا زنگنه" در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های سواحل مکران که در سالن جلسات فرمانداری چابهار برگزار شد افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته هنوز آنچه که انتظار می رفت در سواحل مکران رقم نخورده و نیاز است تا برای رسیدن به آنچه هدفگذاری شده تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: متاسفانه در ارتباط با توسعه سواحل مکران مدیریت یکپارچه و هم افزایی در منطقه وجود ندارد و این روند پیشرفت طرح ها را کند می کند لذا باید برای سرعت بخشیدن به روند توسعه منطقه برخی موارد در مرکز کشور عنوان و برطرف شوند.

لازم به ذکر است در این نشست مشکلات برخی پروژه های سواحل مکران استان از جمله پتروشیمی، فولاد مکران، طرح پرورش جلبک و برخی مشکلات شهر جدید تیس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق کشور، مدیران دستگاه‌های اجرایی بررسی و راهکارهایی برای رفع آنها ابلاغ شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قارچ سیاه بیماری جدیدی نیست و ارتباطی با سویه دلتا ندارد