آغاز تولید هایپرکار جدید مرسدس AMG One در سال 2022


آغاز تولید هایپرکار جدید مرسدس AMG One در سال 2022

هایپرکار جدید مبتنی بر F1 شرکت مرسدس که از پلتفرم E Performance AMG بهره می‌برد، سرانجام سال آینده وارد مدار تولید می‌ شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتوکار ، شرکت مرسدس تأیید کرده است که تولید هایپرکار AMG One که چند بار به تأخیر افتاده سرانجام اواسط سال آینده انجام خواهد شد. کانسپت اصلی Project One برای اولین بار چهار سال پیش به نمایش درآمد، اما گفته می‌شود که توسعه آن به دلیل پیچیدگی‌های سازگاری پیشرانه هیبریدی با تاخیر همراه بوده است. اما مرسدس AMG برای حل این مشکلات در تلاش است، زیرا این خودرو در اوایل سال جاری در جاده‌های عمومی آزمایش شد و ماه گذشته در نمایشگاه خودروی مونیخ شرکت کرد.

این خودرو که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، نشان دهنده مشخصات فنی عملکرد هیبریدی و الکتریکی مرسدس AMG است. تجدید نظر‌های جزئی در عملکرد‌های آیرودینامیکی قابل مشاهده است و ممکن است قبل از تولید دوباره تغییر کند، اما خودروی جدید‌ ای ام جی وان بیشتر طراحی کانسپت سال ۲۰۱۷ را حفظ کرده است.

آغاز تولید هایپرکار جدید مرسدس AMG One در سال 2022

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این ماشین ارائه نشده است. با این حال، این شرکت به مشتریان گفته است که انتظار دارد خودرو‌هایی که مشتریان خریداری کردند را در طول سال ۲۰۲۱ به آنها تحویل دهد. تنها ۲۷۵ نمونه از این خودرو تولید خواهد شد و همه آنها اکنون با قیمت ۲.۲۷ میلیون یورو (۲.۰۶ میلیون پوند) فروخته شده اند.

بیشتر بخوانید

سریع ترین خودرو‌های شرکت‌ های مطرح جهان

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه عجیب و غریب دانش‌آموزی به مادرش 4 هزار سال پیش